MEDEWERKER (m/v) BIJSTANDS- MAATSCHAPPELIJK WERKER (m/v) MEDEWERKER COMPTABILITEIT (m/v) V MEDEWERKER BURGERZAKEN (m/v) MEDEWERKER REGISTRATUUR (m/v) MEDEWERKER NIEUWE WERKEN GRONDBEDRIJF (m/v) Dorpskrant 391/9 januari 1991 Gemeente Moerhuizen Op 1 januari 1991 zijn tengevolge van gemeentelijke herindeling de gemeenten Zevenhuizen en Moerkapelle samengevoegd tot de gemeente Moerhuizen. De nieuwe gemeente telt ongeveer 9.800 inwoners en heeft een oppervlakte van ca. 3550 ha. De nieuwe organisatie kent 4 afdelingen, te weten: de afdeling zorg (6 formatieplaatsen), de afdeling financiën (9 formatieplaatsen), de afdeling algemene zaken (15 formatieplaatsen) en de afdeling gemeentewerken (28 formatieplaatsen, waarvan 13 in de buitendienst). Verder is er een staffunctie personeelszaken (1,5 formatieplaats). De inpassing van het huidige personeel heeft inmiddels plaats gevonden en daarbij is gebleken dat nog een aantal functies vacant is. Ter vervulling van deze vacatures willen wij graag in contact komen met geschikte kandidaten voor de volgende functies.: Ter secretarie, afdeling Algemene Zaken, sectie Interne Zaken, wordt gevraagd een: voor 32 uur per week, die zal worden belast met typewerkzaamheden en het beantwoorden van de telefoon. Tevens kan deze medewerker belast worden met reprografische werkzaamheden, alsmede postbehandeling en bodediensten. Vereisten: Mavo-diploma of daarmee gelijk te stellen opleiding, typediploma en kennis met het tekstvprwerkingspakket P5040 van Philips. Afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring kan een salaris worden geboden liggende tussen f 2.109,—en f 2.656,— per maand gebaseerd op een 38-urige werkweek. Voor nadere inlichtingen omtrent de funktie kunt U zich wenden tot het hoofd van de afdeling Algemene Zaken, de heer C.A.H. Oosterhoff, telefonisch te bereiken onder nummer 01802- 1644. Sollicitaties met vermelding van persoonlijke gegevens, ervaring en referenties binnen 10 dagen na het verschijnen van deze oproep in te dienen aan burgemeester en wethouders van Moerhuizen, Dorpsstraat 89, 2760 AA Zevenhuizen, onder vermelding van sollicitatie I.Z. Afdeling Zorg: Afdeling Algemene Zaken, Sectie Burgerzaken Functiecode 2.1.04 (voor 38 uur per week) Tot de taken behoren o.a.: - is belast met codering van gegevens voor de financiële administratie en maakt voortellin gen ten behoeve van boekingen; - is belast met het opstellen van declaraties o.a. t.l.v. het Rijk, werken voor derden enz.; - behandelt doeluitkeringen; - verzorgt BTW-aangelegenheden; - assisteert bij het opstellen v.d. gemeenterekening; - verzorgt leningenadministratie, kapitaalabjectadm., en de administratie van reserves en voorzieningen; - is waarnemend kassier; - assisteert bij de interne controle. Functie-eisen: - MAVO PD c.q. MBA; - enige jaren ervaring in genoemde werkzaamheden. Functie 3.1.01 voor 38 uur per week. Tot de taken behoren o.a.: - is mede belast met de bevolkingsadministratie, nationaliteitswetgeving en vreemdelingen zaken; - is mede belast met militaire zaken; - fungeert als ambtenaar burgerlijke stand; - is belast met mobilisatievoorbereiding, evacuatie, distributie e.d.; - verzorgt verklaringen omtrent gedrag, aanmaak of adm. van reispapieren en rijbewijzen e.d.; - verricht loketwerkzaamheden; - draagt zorg voor keuringen van motorvoertuigen; - draagt zorg voor begraafplaatsadm. en uitgifte graven; - vervangt de sectiechef voor alle lopende werkzaamheden; Functie-eisen: - HAVO BBN of BA, incl. specialisatie BBN; - enige jaren ervaring in genoemde werkzaamheden. Afdeling Algemene Zaken, Sectie Interne Zaken Functiecode 1.1.01 voor 38 uur per week. Tot de taken behoren o.a.: - uitvoering uitkeringswetten, waaronder intake, onderzoek, rapportage, begeleiding en controle. - indien noodzakelijk afleggen huisbezoek en het verlenen van beperkte materiële hulp aan cliënten - verwijst bij gespecialiseerde problematiek door; - onderhoudt contacten met hulpverlenende instanties; - is belast met werkzaamheden rond schuldsanering; - is belast met buitendienstwerk voortvloeiende uit Wet op de Bejaardenoorden; - meldpuntfunctie indicatiecommissie; - verzorgt woonruimtezoekendenadministratie; - uitvoering huursubsidie; - vervangt de sectiechef Sociale Zaken. Functie-eisen: - MBO-SD - enige ervaring in genoemde werkzaamheden. Afdeling Financiën: Functiecode 3.3.01 voor 38 uur per week. Tot de taken behoren o.a.: - is primair verantwoordelijk voor archiefbeheer en dossiervorming; - is belast met uitlening dossiers en verstrekken van inlichtingen; - doet voorbereidend werk met betrekking tot schoning archieven enz.; - beheert interne bibliotheek en verzorgt leesportefeuille; - is mede belast met samenstelling van het statistisch jaarboek; - is plaatsvervangend systeembeheerder; - vervangt de sectiechef voor alle lopende werkzaamheden. Functie-eisen; - relevante MBO-opleiding b.v. BA applicatie SOD I en II; - enige jaren ervaring in genoemde werkzaamheden. Afdeling Gemeentewerken Functie 4.1.01 voor 38 uur per week. Tot de taken behoren o.a.: - is belast met het uitwerken van schetsontwerpen tot bestektekeningen; - verricht landmeetkundig werk, incl. in kaart brengen; - vervaardigt werkomschrijvingen en bestekken, incl. begroting; - adviseert over technische facetten van de voor het werk benodigde dan wel tijdelijke verkeersmaatregelen; - heeft supervisie op uitvoering civieltechnische werken; - vervangt de sectiechef bij diens afwezigheid. Functie-eisen: - HTS - W&W of daarmee gelijk te schakelen opleiding; - enige jaren ervaring in genoemde werkzaamheden. Functie-nivo: Code 2.1.04 nivo 5/6 (tussen 2247,00 en 3393,00 p.m.) Code 1.1.01 en 3.1.01 nivo 6/7 (tussen 2414,00 en 3736,00 p.m.) Code 3.3.01 nivo 7/8 (tussen 2742,00 en 4258,00 p.m.) Code 4.1.01 nivo 8/9 (tussen 3152,00 en 4891,00 p.m.) Inlichtingen: Voor nadere informatie omtrent de bovenstaande functies kunt u zich wenden tot het hoofo van de afdeling waaronder de functie valt. Dit is voor de afdeling Zorg de heer J.J.M. de Bakker, voor de afdeling Financiën de heer H. Hogebrug, voor de afdeling Algemene Zaken de heer C.A.H. Oosterhoff en voor de afdeling Gemeentewerken, de heer L.N. van der Torre. Telefonisch te bereiken onder nummer 01802-1644. Algemeen: In de gemeente zijn de gebruikelijke rechtspositie regelingen van toepassing. Aanstelling zal plaats vinden afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring. Sollicitaties dienen binnen twee weken na het verschijnen van dit blad te worden gezonden aan burgemeester en wethouders van Moerhuizen, Postbus 30, 2761 AA Zevenhuizen, onder vermelding in de linkerbovenhoek van de enveloppe "sollicitatie" en de betreffende functiecode.

Kranten Streekarchief Midden-Holland

Dorpskrant | 1991 | | pagina 4