Mazda 323 F 1.5M6V GLX €6.950, ma za Baak KLAAR VOOR EEN PROEFRIT Autocenter PODIUMPLAATS VOOR VACUVIN/ETEC OP CIRCUIT VAN ZOLDER Hart van Holland 10 september 2003 Bouwjaar: febr. 1996 KM stand: 107.000 km v.v. Airco, l.m. velgen, klepspoiler, mistlampset, ramen voor electr. bed.baar, centr. vergrendeling op afstandbed. Vraagprijs Koperweg 2, Alphen a/d Rijn Telefoon: (0172) 43 54 01 Telefax (0172) 43 05 60 «■HM IIBlilllltlI'fflB Waddinxveen, 2oetermeer, Rotterdam, *- f - ^-V s* i m I HH Slaap je 8 uur per dag, dan houd je 16 uur over om leuke dingen te doen. Deze gedachte was de inspiratie voor de Outlander, een volledig nieuwe crossover van terreinauto en stationwagon. Veilig, comfortabel e" grenzeloze vrijheid, ook buiten de verharde weg. Klaar voor een heel nieuw avontuur? De Outlander is er vanaf 26.495,-. Leaseprijs vanaf 413,- p/mnd. De extra luxe Outlander Intro Edition 33.995,-) !s standaard uitgerust met alle denkbare opties en accessoires zoals: "Full time 4WD 'ABS met EBD (Electronic Brakeforce Distribution) 2 airbags vóór Side airbags 1 Climate Control 'Lederen bekleding (i.c.m. verwarmbare stoelen vóór) Centrale portiervergrendeling met afstands bediening •17" lichtmetalen velgen Elektrisch bedienbare ramen vóór en achter Navigatiesysteem (VDO-Dayton) Dubbel Sunroof, vóór elektrisch bedienbaar Autobedrijf Boonstoppel Jr. Waddinxveen B.V., Zuidelijke Rondweg 3, (0182) 62 21 33 Autobedrijf Boonstoppel Jr. Zoetermeer B.V., Edelgasstraat 6, (079) 363 17 77 Autobedrijf Boonstoppel Jr. Rotterdam B.V., Vlambloem 52, (010) 286 62 22 öe 2 o pC' UP'vVEBTW, excl. Verwijderingsbijdrage, kosten rijklaar maken, af Schiphol-Rijk. Leasebedrag is op basis van netto financial lease (48 mnd) van Intern omIofl 2WO, Brandstofverbruik Outlander 7,4 1/100 km, C02-emissie 215 Elke nieuwe Mitsubishi personenauto heeft 3 jaar Multigarantie/ ro Service. Wijzigingen voorbehouden. Onder sterk wisselende weersomstan digheden werd vorige week het vijfde evenement in de BMW MC Gregor Cup georganiseerd door de stichting DNRT op het Belgische circuit van Zolder. De equipe deGraaff/Ribbens had veel vertrouwen in een goede klassering aan het eind van de race. DeGraaff/Rib bens heeft inmiddels de broodnodige ervaring opgedaan in het afstellen van de auto, wat het vinden van een goede setting van de auto vergemakkelijkt. Het VacuVin /ETEC team reed overigens als enige op het oude type rubber. De rest beschikte al over de snellere nieu we uivoering. Deze nieuwe banden zijn een stuk sneller in de eerste ronden maar na korte duur kennen ze een gro tere "drop off". De banden nemen dan af in prestatie waardoor ze nog maar een fractie sneller (ca. 0,2 sec) zijn dan het oude type band. Toch wist VacuVin/ETEC zich op een derde startrij te kwalificeren. De eerst rij werd ingenomen door de equipe Coro- nel/Coronel en Verheul/Gijsen. Geheel tevreden waren de Graaff en Ribbens niet gezien het grote verschil van maar liefst 2,5 seconden met de heren die op de eerste startrij stonden. Dat werd dan ook maar toegeschreven aan de ban den. In de race bleek dat wel aardig te kloppen toen er nog maar 0,8 seconden verschil was met de twee snelle teams. Deze reden zonder enige moeite weg van de rest van het veld. Daarachter onstond een drie uur durend gevecht om de derde positie waaraan 4 teams tot het einde meededen. De teams waren zeer aan elkaar gewaagd. Op de baan werd sportfef gestreden om iede re meter. Tot de laatste pitstops was het spannend. Vijfentwintig minuten voor de finishvlag zou vallen kwam team "Reescarl" de pitstraat in met 7 secon den daarachter VacuVin/ETEC, beide voor de laatste pitsop. De pitcrew van de equipe deGraaff/Ribbens zorgde ervoor dat er sneller getankt werd dan bij de concurrent. VacuVin/ETEC reed dan ook voor Reescarl de pitstraat uit respectievelijk op een 4e en 5e positie. Een positie die niet te houden zou zijn. Gedurende de race was Reescarl niet te passeren en soms zelfs niet bij te hou den. Het was dan ook voornamelijk aan de snellere pitstops te danken van het VacuVin/ETEC team dat ze nog om deze positie konden strijden. Reescar ging dan ook na de nodige strijd voorbij aan VacuVin/ETEC. De teams daarachter konden het moordend tempo van de twee niet bijhouden en deden niet meer mee om de vierde positie. Team "van Leeuwen" rijdend op de derde positie was wel sneller tot 6 ronden voor het einde de tijden naar beneden kelderde. Met méér dan 1 seconde per ronden liepen Reescarl en VacuVin/ ETEC in op de nummer drie. Deze had, zo zou later blijken, te veel gevergd van de remmen. In de laatste bocht raakte het team "van Leeuwen" van de baan met zwaar rokende remmen. Reescarl werd derde met 1 seconde daarachter VacuVin/ETEC vierde. Na de race werd de equipe Coronel/Coronel 3 ronden ontnomen door de wedstrijdleider. Die oordeelde dat zij zich misdragen had den in de laatste drie ronden. Afsnijden chicanes en concurrentie te hard geraakt bij inhaalpoging. Dit resulteer de in een derde plaats voor het team VacuVin/ETEC uit Zevenhuizen. uitsluitend voor particulieren (geen personeel, onroerend goed of dieren) max. 4 regels, plaats in elk vakje één letter of leesteken en laat tussen twee woorden één vakje open! Naam: Adres: Postcode:Plaats: INLEVEREN BIJ OF OPSTUREN NAAR: HART VAN HOLLAND - Postbus 85 - 2760 AB Zevenhuizen OF INLEVEREN BIJ: BAC mode - Dorpsstraat 1 - Moerkapelle - Gé de Slijter - Puttelaan 146 - Boskoop Heemskerk electra - Dorpsstraat 33 - Waddinxveen - C1000 - Passage - Waddinxveen Slagerij Buijs - Dorpsstraat - Benthuizen De redactie behoudt zich het recht voor KLEINTJES te weigeren. Inlevering is geen garantie voor plaatsing in de eerstkomende editie. Maximaal 1 bon per gezin! Kleintjes per fax, telefoon of email worden geweigerd!

Kranten Streekarchief Midden-Holland

Hart van Holland | 2003 | | pagina 21