Uitstekend resultaat Fixet bij onderzoek Elsevier Retail www. hart vanholland-online.nl Woning/Projectinrichting Vraag naar de voorwaarden in de winkel. Actie t/m 30 juni 2008. Dorpsstraat 1 Moerkapelle www.bacwonen.nl Elsevier Retail heeft een on afhankelijk onderzoek uitge voerd onder alle Retail formu les in Nederland. Dit keer werd er onderzoek gedaan naar de klantgerichtheid van de Retail formules. Fixet werd landelijk 16e van in totaal 75 deelne mers met een 8,1 als gemiddeld rapportcijfer. In de categorie bouwmarkten zijn acht formu les onderzocht. Fixet heeft een nette tweede plaats behaald en alleen de Hubo voor zich hoeven dulden (8,2). Fixet heeft hiermee ketens als Praxis (7,9), Gamma (5,9) en Karwei (5,9) achter zich gelaten. Het onderzoek bestond uit drie onderdelen. Fixet Zevenhuizen zijn door een mystery shopper bezocht. Daarnaast zijn er mystery calls gepleegd om de klantvrien delijkheid via de telefoon te toetsen en als laatste zijn er diverse e-mails verstuurd naar de klantenservice van Fixet. De Fixet winkels worden ge prezen voor de goede manier waarop zij de mystery shoppers telefonisch en in de winkel te woord hebben gestaan. Het retail onderzoek is al het tweede landelijke in korte tijd waarin Fixet een goed resul taat laat zien. Eind 2007 werd Fixet al uitgeroepen tot derde bouwmarkt van Nederland en scoorden ze zeer goed op Ser vice en advies. Resultaten waar Fixet trots op mag zijn. Vier winkels van Fixet, te weten: Fixet Etten-Leur, Fixet Meerkerk, Fixet Zaandam en Hart van Holland Dè krant voor de Zuidpias 11 juni 2008

Kranten Streekarchief Midden-Holland

Hart van Holland | 2008 | | pagina 10