J 1
4
ga voor
5 setjes lenzen
SS
GO
(öoperVisionö
A
7
Nieuw en ongeëvenaard:
Proclear 1 day lenzen
Medisch Centrum NPBC Nederlands Proctologisch en Bekkenbodem Centrum),
de gespecialiseerde kliniek op het gebied van de Darm en Bekkenbodem
kwalitatief hoogwaardige zorg, voor iedereen en op tijd
V
uetVal
naar
www.openjeogen .n u
w
M i
A org
Medisch Telefoniste Quetal Zorg op het hoofdkantoor in Zevenhuizen (Z-H)
MEDISCH TELEFONISTE
0,5 fte)
1
naar
ii Superzachte en comfortabele daglenzen
»i Geen gedoe meer met vloeistoffen
Elke dag nieuwe lenzen
li Handig voor vakantie en sport
ii Heel voordelig geprijsd
WWW.COOPERVISION.COM
pp,| r\ a Medisch Spectrum Gouda
wUUL/A Willem Barentszlaan
optometrie - contactlenzen
0182-32 89 89 www.oogcentrumgouda.nl
pagina 14
Hart van Holland Dè krant voor de Zuidpias 25 juni 2008
V 1
mlr i
4
dr A. Gerritsen van der Hoop met mevr. W. van Schie
Leiderdorp, Oprichter dr A. Gerritsen van der Hoop zag in zijn functie
als Hoofd van Maag Darm Lever Chirurgie van het Leids Universitair
Medisch Centrum dat voor een adequate analyse en behandeling
van dikke darm- en bekkenbodemafwijkingen vrijwel altijd meerdere
specialismen nodig zijn.
Dr A. Gerritsen van der Hoop:
"Voor een verantwoorde analyse van dit soort klachten is een directe
afstemming door chirurgen, gastro-enterologen, gynaecologen, urologen
en dermatologen noodzakelijk.
In een ziekenhuis is dit niet mogelijk. Verwijzingen zijn echter altijd maar
naar één specialist tegelijk, waardoor een patiënt nodeloos vaak naar
het ziekenhuis moet. Bovendien zijn deze klachten (incontinentie voor
ontlasting en/of urine, bloed of slijm bij de ontlasting, obstipatie, druk of
balgevoel in het bekken, pijn aan de testikels of het scrotum.aambeien
etc) vaak gênant voor de patiënt en ziet deze op tegen een bezoek aan
een ziekenhuis en de bijbehorende volle wachtkamers.
Dit kan en moet beter en daarom hebben wij dit centrum opgericht
Niet de specialist maar de patiënt met zijn klachten staat centraal.
De oplossing:
Een verwijzing naar het NPBC is een verwijzing naar alle noodzake
lijke specialismen tegelijk. In het NPBC werken alleen specialisten die
zich hier verder gespecialiseerd in hebben. Binnen twee tot drie weken
wordt u in het NPBC gezien. Onze geavanceerde patiëntenplanning staat
daarbij borg voor rustige wachtkamers, en daar er in het NPBC geen an
dersoortige patiënten wordt gezien, voelen de patiënten zich aanzienlijk
minder opgelaten (tussen alleen lotgenoten). Deze zorg wordt door alle
zorgverzekeraars vergoed.
Hoe werkt het NPBC?
We hebben een vragenlijst die de huisarts samen met de patiënt kan
invullen. Op basis van de vragenlijst worden vooronderzoek (op een
aparte dag) en afspraken met alle noodzakelijke specialisten (op
dezelfde dag) gepland. Aan het eind van de dag is voor ca. 95% van de
patiënten de analyse en eventuele behandeling afgerond. Als een operatie
noodzakelijk is, vindt dit plaats door de specialist die patiënt in het NPBC
heeft gezien en wordt de planning hiervan ook reeds op de bezoekdag
verricht.
Op deze manier maken wij ons motto waar
kwalitatief hoogwaardige zorg, voor iedereen en op tijd
Vanwege het grote succes van Medisch Centrum NPBC in Leiderdorp is
met ingang 15 november 2007 een tweede vestiging geopend in Assen,
Drenthe.
Voor meer informatie
Simon Smitweg 30A
2353 GA Leiderdorp
tel 088-783 8200 ofwww.npbaorg.nl
fax 088-783 8230
Quetal Zorg heeft in samenwerking met locale medische specialisten een
aantal medische themacentra opgericht op de volgende locaties (klinieken);
Leiderdorp (september 2005):
het Nederlands Proctologisch en Bekkenbodem Centrum
zie bovenstaande advertentie)
Assen (november 2007):
-het Nederlands Proctologisch en Bekkenbodem Centrum,
-het Nederlands Centrum voor Vaatziekten,
-het Nederlands Instituut voor Buikwandbreuken,
In deze klinieken staat de patiënt centraal doordat zijn/haar klachten
multidisciplinair (door meerdere medische specialisten tegelijk) geanalyseerd
en behandeld worden.
Voor de afhandeling van inkomende telefonische gesprekken alsmede het
inschrijven van patiënten van al deze klinieken zoekt Quetal Zorg op haar
hoofdkantoor als aanvulling op het bestaande team een
Taken:
- aannemen van alle inkomende telefonische gesprekken
- fungeren als eerste aanspreekpunt voor patiënten en het afhandelen van
de meeste patientgerelateerde vragen het inschrijven van patiënten in het
Electronisch Patiënten Dossier doorzetten van de gesprekken, die niet zelf
afgehandeld kunnen worden, naar de juiste kanalen
- ondersteunen bij overige administratieve patientgerelateerde werkzaamheden
Functie eisen:
- goede beheersing van de Nederlandse taal en een prettige stem
- goede contactuele eigenschappen
- zeer nauwkeurig kunnen werken
- praktisch en oplossingsgericht werken
- stressbestendig
- kennis van medische terminologie,
profiel doktersassistente
- flexibel
Werktijden:
De werkdag begint om 8.30 uur. De functie is voor twee en halve dag
(0,5 fte), bij voorkeur op woensdag en donderdag.
Meer uren werken is bespreekbaar.
We bieden een marktconform salaris op basis van relevante werkervaring en
zien gaarne uw schriftelijke reactie met motivatie en c.v. uiterlijk 4 juli as
tegemoet. U kunt deze richten aan Quetal Zorg, t.a.v. mr M.Y. de Jong,
Postbus 32, 2760 AA Zevenhuizen (kantoorlocatie Nijverheidscentrum 26,
2761 JP in Zevenhuizen)
Voor meer informatie verwijzen wij u naar onze website: www.quetalzorg.nl of
kunt u telefonisch contact opnemen met mr M.Y. de Jong 088-783 8250
Open je ogen voor GRATIS Proclear 1 day
GRATIS
ui —i i I ClIARfl VISIO*