J 1 4 ga voor 5 setjes lenzen SS GO (öoperVisionö A 7 Nieuw en ongeëvenaard: Proclear 1 day lenzen Medisch Centrum NPBC Nederlands Proctologisch en Bekkenbodem Centrum), de gespecialiseerde kliniek op het gebied van de Darm en Bekkenbodem kwalitatief hoogwaardige zorg, voor iedereen en op tijd V uetVal naar www.openjeogen .n u w M i A org Medisch Telefoniste Quetal Zorg op het hoofdkantoor in Zevenhuizen (Z-H) MEDISCH TELEFONISTE 0,5 fte) 1 naar ii Superzachte en comfortabele daglenzen »i Geen gedoe meer met vloeistoffen Elke dag nieuwe lenzen li Handig voor vakantie en sport ii Heel voordelig geprijsd WWW.COOPERVISION.COM pp,| r\ a Medisch Spectrum Gouda wUUL/A Willem Barentszlaan optometrie - contactlenzen 0182-32 89 89 www.oogcentrumgouda.nl pagina 14 Hart van Holland Dè krant voor de Zuidpias 25 juni 2008 V 1 mlr i 4 dr A. Gerritsen van der Hoop met mevr. W. van Schie Leiderdorp, Oprichter dr A. Gerritsen van der Hoop zag in zijn functie als Hoofd van Maag Darm Lever Chirurgie van het Leids Universitair Medisch Centrum dat voor een adequate analyse en behandeling van dikke darm- en bekkenbodemafwijkingen vrijwel altijd meerdere specialismen nodig zijn. Dr A. Gerritsen van der Hoop: "Voor een verantwoorde analyse van dit soort klachten is een directe afstemming door chirurgen, gastro-enterologen, gynaecologen, urologen en dermatologen noodzakelijk. In een ziekenhuis is dit niet mogelijk. Verwijzingen zijn echter altijd maar naar één specialist tegelijk, waardoor een patiënt nodeloos vaak naar het ziekenhuis moet. Bovendien zijn deze klachten (incontinentie voor ontlasting en/of urine, bloed of slijm bij de ontlasting, obstipatie, druk of balgevoel in het bekken, pijn aan de testikels of het scrotum.aambeien etc) vaak gênant voor de patiënt en ziet deze op tegen een bezoek aan een ziekenhuis en de bijbehorende volle wachtkamers. Dit kan en moet beter en daarom hebben wij dit centrum opgericht Niet de specialist maar de patiënt met zijn klachten staat centraal. De oplossing: Een verwijzing naar het NPBC is een verwijzing naar alle noodzake lijke specialismen tegelijk. In het NPBC werken alleen specialisten die zich hier verder gespecialiseerd in hebben. Binnen twee tot drie weken wordt u in het NPBC gezien. Onze geavanceerde patiëntenplanning staat daarbij borg voor rustige wachtkamers, en daar er in het NPBC geen an dersoortige patiënten wordt gezien, voelen de patiënten zich aanzienlijk minder opgelaten (tussen alleen lotgenoten). Deze zorg wordt door alle zorgverzekeraars vergoed. Hoe werkt het NPBC? We hebben een vragenlijst die de huisarts samen met de patiënt kan invullen. Op basis van de vragenlijst worden vooronderzoek (op een aparte dag) en afspraken met alle noodzakelijke specialisten (op dezelfde dag) gepland. Aan het eind van de dag is voor ca. 95% van de patiënten de analyse en eventuele behandeling afgerond. Als een operatie noodzakelijk is, vindt dit plaats door de specialist die patiënt in het NPBC heeft gezien en wordt de planning hiervan ook reeds op de bezoekdag verricht. Op deze manier maken wij ons motto waar kwalitatief hoogwaardige zorg, voor iedereen en op tijd Vanwege het grote succes van Medisch Centrum NPBC in Leiderdorp is met ingang 15 november 2007 een tweede vestiging geopend in Assen, Drenthe. Voor meer informatie Simon Smitweg 30A 2353 GA Leiderdorp tel 088-783 8200 ofwww.npbaorg.nl fax 088-783 8230 Quetal Zorg heeft in samenwerking met locale medische specialisten een aantal medische themacentra opgericht op de volgende locaties (klinieken); Leiderdorp (september 2005): het Nederlands Proctologisch en Bekkenbodem Centrum zie bovenstaande advertentie) Assen (november 2007): -het Nederlands Proctologisch en Bekkenbodem Centrum, -het Nederlands Centrum voor Vaatziekten, -het Nederlands Instituut voor Buikwandbreuken, In deze klinieken staat de patiënt centraal doordat zijn/haar klachten multidisciplinair (door meerdere medische specialisten tegelijk) geanalyseerd en behandeld worden. Voor de afhandeling van inkomende telefonische gesprekken alsmede het inschrijven van patiënten van al deze klinieken zoekt Quetal Zorg op haar hoofdkantoor als aanvulling op het bestaande team een Taken: - aannemen van alle inkomende telefonische gesprekken - fungeren als eerste aanspreekpunt voor patiënten en het afhandelen van de meeste patientgerelateerde vragen het inschrijven van patiënten in het Electronisch Patiënten Dossier doorzetten van de gesprekken, die niet zelf afgehandeld kunnen worden, naar de juiste kanalen - ondersteunen bij overige administratieve patientgerelateerde werkzaamheden Functie eisen: - goede beheersing van de Nederlandse taal en een prettige stem - goede contactuele eigenschappen - zeer nauwkeurig kunnen werken - praktisch en oplossingsgericht werken - stressbestendig - kennis van medische terminologie, profiel doktersassistente - flexibel Werktijden: De werkdag begint om 8.30 uur. De functie is voor twee en halve dag (0,5 fte), bij voorkeur op woensdag en donderdag. Meer uren werken is bespreekbaar. We bieden een marktconform salaris op basis van relevante werkervaring en zien gaarne uw schriftelijke reactie met motivatie en c.v. uiterlijk 4 juli as tegemoet. U kunt deze richten aan Quetal Zorg, t.a.v. mr M.Y. de Jong, Postbus 32, 2760 AA Zevenhuizen (kantoorlocatie Nijverheidscentrum 26, 2761 JP in Zevenhuizen) Voor meer informatie verwijzen wij u naar onze website: www.quetalzorg.nl of kunt u telefonisch contact opnemen met mr M.Y. de Jong 088-783 8250 Open je ogen voor GRATIS Proclear 1 day GRATIS ui —i i I ClIARfl VISIO*

Kranten Streekarchief Midden-Holland

Hart van Holland | 2008 | | pagina 14