Win een scooter, fiets of kledingbon SO Natural introduceert Just Add Ice De Cote d'Azur ontdekken met Just Essential Shoeby viert verjaardag Toekomstige bruidsparen bezoeken Bruidsbeurs HART VAN HOLLAND BEDRIJVIGHEID16 MAART 2011 Greenfield Et Co viert twintigjarig bestaan Er gebeurt van alles op zakelijk gebied in het verspreidingsgebied van Hart van Holland. Op deze pagina verwelkomen we nieuwe bedrijven, bezoeken open dagen, geven informatie over prijsvragen en doen verslag van jubilea en andere zakelijke hoogtepunten. BEDRIJVIGHEID IN DE REGIO Waddinxveen - Kledingspeciaalzaak Greenfield Et Co bestaat op 7 juni twin tig jaar en viert deze speciale gelegenheid. "Zonder onze klanten zouden we geen twintig jaar kunnen bestaan. Daarom hebben we besloten een actie te houden om zo onze klanten te bedanken", aldus eigenaar Jaco Groeneveld. Twintig jaar geleden is Groeneveld gestart met een klein winkeltje aan de Kerkweg-Oost. Langzaam maar zeker werd het tijd voor een nieuwe locatie en specialiseerde de winkel zich steeds sneller. De winkel ver huisde vervolgens naar de huidige locatieaan de Kanaalstraat. Momen teel is Greenfield Et Co de grootste in de omgeving. "We hebben inmid dels ook nog drie andere winkels. La Mer en Dabasto in Waddinxveen en La Mer in Gouda Goverwelle. Ons succes hebben we te danken aan onze grote klantenkring. We heb ben alle bekende merken en hebben voor mensen met de kleine porte monnee van alles, maar ook luxe en duurdere artikelen. Voor ieder wat wils dus", lacht Groeneveld. Inmiddels is Greenfield Et Co een begrip in Waddinxveen op het ge bied van jeans en casual mode voor dames en heren. Via beurzen en vakbladen probeert het personeel zo goed mogelijk op de hoogte te blijven van de nieuwe modetrends. "Klanten worden door ons persoon lijk geadviseerd bij het vinden van de juiste kleding. We willen de klant te vreden zien vetrekken en daar doen ons best voor", zegt Groeneveld. Ter gelegenheid van het twintig jarig bestaan is er een leuke actie bedacht. Bij aankoop van honderd euro of inlevering van een volle spaarkaart kun je, door middel van een formulier, meedoen aan een speciale loterij. Alle formulieren worden in een ton geplaatst en op 24 juni vindt de trekking plaats. De eerste prijs is een scooter, de tweede prijs een retrofiets en de derde prijs een kledingbon van tweehonderd vijftig euro. "De prijzen zijn in onze winkel te bewonderen, ledereen kan dus een kijkje komen nemen. We hopen dat we met deze actie ons feestje kunnen delen met de klan ten", aldus Groeneveld. Niet zomaar een prijzenpakket: de eerste prijs is een scooter. SO Natural heeft tijdens de Trade Fair in Naaldwijk op 9, 10 en 11 maart hun nieuwste concept geïn troduceerd: Just Add Ice. De gehele SO Natural stand was aangepast aan dit thema, met twee met orchideeën gevulde koelkasten, speciale Just Add Ice waterflesjes en koffiebe- kertjes en als hoogtepunt een groot ijsblok met daarin een echte orchi dee. De spectaculaire stand trok veel aandacht van bezoekers, die graag wilden weten wat dit nieuwe con cept nu precies inhoudt. Just Add Ice komt oorspronkelijk uit Amerika en is een revolutionaire nieuwe manier om orchideeën wa ter te geven, waarbij gemak, maar ook een juiste verzorging centraal staat. Om je orchidee op de juiste manier te verzorgen hoef je alleen maar, zoals de naam al zegt, ijs toe te voegen. Om precies te zijn drie ijsblokjes per plant per week. De meeste problemen bij de verzorging van orchideeën worden veroorzaakt door te veel water geven, daarom is het belangrijk orrr de hoeveel heid water te doseren. Doordat het ijs langzaam smelt, komt het water geleidelijk vrij en loopt het beetje bij beetje langs de wortels. Deze kleine hoeveelheid kan gemakkelijk worden Orchidee in ijs. opgenomen, zonder dat de wortels in het water komen te staan. SO Natural heeft Just Add Ice tijdens de Trade Fair Naaldwijk voor het eerst in Nederland geïntroduceerd. De bezoekers reageerden enthou siast op het concept, maar er wa ren ook veel complimenten voor de stand van SO Natural, die ontwik keld is in samenwerking met Dorien van den Berg en Sandra Könings. Voor meer informatie: www.sonatural.nl Nice/Nieuwerkerk aan den IJssel - Just Essential, opgericht door een Nieu- werkerkse, is een officieel erkend Frans reis- en evenementenbureau, dat ge durende het hele jaar onder meer vierdaagse toertochten, voor groepen van 2 tot 55 personen, organiseert vanuit het Zuidfranse Nice. Het voordeel van boeken bij Just Essential is onder meer dat de organisatie zelf gevestigd is in de regio waarde toertochten plaatsvinden. Zuid-Oost Frankrijk, Noord-West Italië, Corsica, Sardinië en Sicilië zijn de prachtige gebieden met vele uren zon, waar reizigers met Just Essen tial op stap kunnen gaan. De orga nisatie werkt samen met het oudste familiebusbedrijf in Nice, Autocars Baie des Anges; professionele en vriendelijke chauffeurs, die de om geving 'op hun duimpje' kennen. De bussen hebben een capaciteit van 2 tot 6 of 7 personen, tot 18, 25, 37 of 55 personen, waardoor er 'op maat' gereisd kan worden. Van en naar Nice Het vervoer van en naar Nice dient men zelf te regelen, evenals de be nodigde verzekeringen. Met 'Airport Rotterdam-The Hague' in de naaste omgeving kan men in korte tijd in Nice arriveren. Indien gewenst kan men bij Just Essential wel terecht voor advies met betrekking tot ho telaccommodaties, campings en gï- tes. Just Essential is 24 uur per dag te bereiken via 0033-493833278, via 0033-635900953 of via con- tact@justesential.eu. Voor meer in formatie: www.justessential.eu. Nesselande - Bij modewinkel Shoeby in winkelcentrum Nes selande was het in het weekend van 12 en 13 maart een komen en gaan van klanten. In verband met het eenjarig be staan tracteerde Shoeby haar klanten op een korting van twintig procent. Ook aan de kinderen was gedacht; op zaterdag konden zij zich laten schminken en op zon dag toverde een ballonnenclown de mooiste kunstwerkjes tevoor schijn. Waddinxveen - Restaurant Thuis diende als sfeervolle locatie voor de eerste editie van de bruidsbeurs 'Trouwen aan de Gouwe'. Zaterdag 12 maart was het een komen en gaan van toekomstige bruidsparen die ideeën op kwamen doen voor 'de mooiste dag van hun leven'. Bui ten stonden een Limousine en een Rolls Royce te pronken, alsmede een koets waarin de geliefden zich als het zover is kunnen laten vervoe ren. Binnen werd men ontvangen met een glas Prosecco en een stukje gebak. Tijdens drie modeshows wer den verschillende bruidsjurken en trouwkostuums getoond en tevens werden er voorbeelden van kleding voor bruidskinderen en avondkle ding geshowed. Daarnaast presen teerden ruim twintig bedrijven uit verschillende branches zich op de bruidsbeurs; van trouwkaarten, een sportschool, reizen en bruidstaarten tot een dj, beauty, bedankjes, vide- ograaf, bruidsreportages, bloemen, notaris, verzekeringen, sierraden, duiven, feestlocaties, weddingplan ner, bruidsmode, mannenmode en dergelijke. Een trouwambtenaar van de gemeente Waddinxveen was aanwezig voor het geven van advies over de huwelijksvoltrekking. Gezien de opkomst en het verloop is het organiseren van de bruidsbeurs zeker voor herhaling vatbaar. Voor meer informatie: www.trouwen-aandegouwe.nl.

Kranten Streekarchief Midden-Holland

Hart van Holland - Editie Zuidplas | 2011 | | pagina 33