X X X X X X X X Zuidpias Contact BEKENDMAKINGEN Belangrijke telefoonnummers HART VAN HOLLAND DE KRANT VOOR DE ZUIDPIAS 27 APRIL 2011 Openingstijden Gemeentehuis (telefoon en receptie) Openingstijden Vergunningenloket Openingstijden Wmo-loket en Werk Inkomen Andere afdelingen gemeentehuis Brandweer Hollands Midden Afvalbrengstation Nieuwerkerk aan den IJssel Eerste Tochtweg 9b Afvalbrengstation Zevenhuizen en Moerkapelle Meldpunt graffiti illegale posters: Meldpunt milieuklachten: Meldpunt onderhoud openbare ruimte: (zoals riolering, bestrating, groen, verlichting en reiniging) Aanmeldingen grofvuil: Aangevraagde omgevingsvergunning(en) Verleende omgevingsvergunning(en) Omgevingsvergurmingvrij Omgevingsvergurmingvrij Aangevraagde omgevingsvergunning(en) Dempen sloot Verleende omgevingsvergunning(en) Aangevraagde omgevingsvergunning(en) Beroep op grond van de Algemene wet bestuursrecht Omgevingsvergurmingvrij Verleende ontheffing en bouwvergunning Artikel 3.23 Wet ruimtelijke ordening Groenendijk 263 (2911 BB) Kennisgeving verlenging beslistermijn Wet algemene bepalingen omgevingsrecht Aangevraagde omgevingsvergunning(en) Bezwaar op grond van Algemene wet bestuursrecht gemeente Gemeentehuis Raadhuisplein 1 2914 KM Nieuwerkerk aan den IJssel Gemeentekantoor De Saffier (alleen op afspraak) Kleinpoldertaan 4 2911 PA Nieuwerkerk aan den IJssel Postadres Postbus 100 2910 AC Nieuwerkerk aan den IJssel Telefoon fax e-mail website T (0180) 330 300 F 10180) 330 329 E gemeenteOzuidplas.nl www.zuidplas.nl Maandag t/m vrijdag 8.00 - 17.30 uur Openingstijden Publiekszaken (burgerzaken) Maandag t/m vrijdag 9.00 - 15.00 uur Dinsdag 9.00 - 20.00 uur Op afspraak 9.00 - 17.00 uur; bel (01801330 300 Maandag t/m vrijdag 9.00 - 12.00 Uur Op afspraak 13.00 - 17.00 uur Telefonische bereikbaar van 9-.00 - 12.00 uur (tel. (0180) 330 300, vraag naar de afdeling Vergunning Handhaving) Maandag t/m vrijdag 10.00 - 12.00 uur Op afspraak 9.00 tot 17.00 uur Telefonisch spreekuur 9.00 - 10.00 uur Maandag t/m vrijdag 8.30 - 17.00 uur 's Middags alleen telefonisch bereikbaar en op afspraak. Postbus 1123 2302 BC LEIDEN T (088) 246 50 00 T (088) 246 50 01 2913 LN Nieuwerkerk aan den IJssel T (0180) 330 300 Maandag t/m vrijdag 12.00 - 16.00 uur Zaterdag 10.00 - 16.00 uur Zuidptasweg 14b 2761 JL Zevenhuizen ZH T (0180) 330 300 Dinsdag en donderdag 13.00 - 16.00 uur Zaterdag 9.00 - 12.00 uur Voorlopig via (0180) 330 300 Klachten over bedrijven (zoals stank of geluidshinder): (0182) 545 747 (24 uur/dag) Overige milieuklachten. Overdag: (0180) 330 300 of (06) 22 48 26 15 's Avonds en in het weekend: (0182) 545 747 (0180) 330 300 (dag en nacht bereikbaar) Maandag tot en met vrijdag: (0180) 330 300 (tussen 8.30 en 17.00 uur) Spoedeisende hulp van brandweer, ambulance of politie: 112 MOERKAPELLE Kerkplein 1 (2751 EA) Slopen verzorgingstehuis (ontvangen 19-04-2011) - Westland 20 (2751 EK) Kappen bomen (ontvangen 14-04-2011) Bredeweg 70 (2752 AC) Plaatsen schuur achterzijde (verzonden 19-04-2011) Tegen het hierboven genoemde besluit kunt u als belanghebbende een bezwaarschrift indienen. Lees voor de wijze waarop u dit kunt doen de alinea over de Algemene wet bestuursrecht. Voor de uiterste termijn van indiening kunt u contact opnemen met de afdeling Vergunningverlening en Handhaving, tel. (0180)330 300. Gouwe Park kavel A27b Oprichten bedrijfspand (verzonden 15-04-2011) Meester Lallemanstraat 24 (2841 CD) Plaatsen dakkapel voorzijde (verzonden 15-04-2011) Oosteinde 79 (2841 AB) Verwijderen kastanjeboom (verstuurd 15-04-2011) Tegen de hierboven genoemde besluiten kunt u als belanghebbende een bezwaarschrift indienen. Lees voor de wijze waarop u dit kunt doen de alinea over de Algemene wet bestuursrecht. Voor de uiterste termijn van indiening kunt u contact opnemen met de afdeling Vergunningverlening en Handhaving, tel.(0180)330 300. Westeiriderhof 5 (2841 VW) Veranderen van de pui van de garage (verleend 15-04-2011) Tegen het hierboven genoemde besluit kunt u als belanghebbende een bezwaarschrift indienen. Lees voor de wijze waarop u dit kunt doen de alinea over de Algemene wet bestuursrecht. Voor de uiterste termijn van indiening kunt u contact opnemen met de afdeling Vergunningverlening en Handhaving, tel. (0180) 330 -300. NIEUWERKERK AAN DEN IJSSEL Europalaan 2 (2912 TD) Realiseren van een aardgasvulstation plaatsen afleverzuil (ontvangen 18-04-2011) Groenendijk 231 (2911 BB) Ontgraven eigen sloot (ontvangen 14-04-2011) Kleinpoldertaan 37 (2911 PA) Plaatsen dakkapel (ontvangen 15-04-2011) Parallelweg-Zuid 61 (2914 LD) Vergroten woning dmv opbouw [ontvangen 20-04-2011] MOORDRECHT Grote Esch (ong) Gouwe Park kavel B14 Wijzigen indeling autobedrijf en toevoegen extra verdieping (betreft wijziging op eerder verleende bouwvergunning) (ontvangen 18-04-2011) Bent u het als belanghebbende niet eens met het collegebesluit? Tegen het besluit kunt u op grond van de Algemene wet bestuursrecht binnen zes weken na verzending van het besluit schriftelijk beroep aantekenen bij de Arrondissementsrechtbank, sector Bestuursrecht, Postbus 20302, 2500 EH 's GRAVENHAGE. Het beroepschrift moet gemotiveerd en ondertekend zijn. U moet hiervoor griffierecht betalen, waarover u bericht krijgt van de griffier. Hebt u een beroepschrift ingediend en meent u dat de betrokken belangen zo zwaar wegen dat u de beslissing hierop niet kunt afwach ten? De Algemene wet bestuursrecht geeft u dan de mogelijkheid om een voorlopige voorziening te vragen bij voorzieningen- rechter van de Arrondissementsrechtbank, sector Bestuursrecht, Postbus 20302, 2500 EH 's-GRAVENHAGE. Hiervoor moet u grif fierecht betalen, waarover u bericht krijgt van de griffier. Parallelweg-Zuid 149 (2914 LE) Kappen boom (verzonden 19-04-2011) Schoolstraat 31 (2912 CP) Realiseren aanbouw achterzijde (verzonden 15-04-2011) Tegen de hierboven genoemde besluiten kunt u als belanghebbende een bezwaarschrift indienen. Lees voor de wijze waarop u dit kunt doen de alinea over de Algemene wet bestuursrecht. Voor de uiterste termijn van indiening kunt u contact opnemen met de afdeling Vergunningverlening en Handhaving, tel. (0180)330 300. Plaatsen berging Tegen het hierboven genoemde besluit kunt u als belanghebbende een beroepschrift indienen. Lees voor de wijze waarop u dit kunt doen de alinea over de Algemene wet bestuursrecht. Voor de uiterste termijn van indiening kunt u contact opnemen met de afdeling Vergunningverlening en Handhaving, tel: (0180)330 300. Batavierlaan 24 (2912 SG) Bouwen berging (verzonden 21-04-2011) Begoniaveld 55 (2914 PB) Plaatsen dakkapel (verzonden 15-04-2011] Doortocht 99 (2914 KA) Vervangen bestaand kozijn en verbreden gevelopening tbv plaatsen gevelpui (verzonden 15-04-2011) Narcisveld 26 (2914 PE) Voor de activiteit het in strijd met de bestem mingsplan gebruiken van het pand: Het gebruiken van de bestaande tandartsenprak tijk (verzonden 21-04-2011) Prins Mauritssingel 3 (2912 BG) Plaatsen dakkapel voorzijde (verzonden 21-04-2011) Seine 53 en 55 (2911 HG) Rechtmaken schuine gedeelte 1e verdieping achterzijde (verzonden 21-04-2011) Eerste Tochtweg 31 (2913 LN) Plaatsen dakopbouw achterzijde Vervangen en vergroten dakkapel voorzijde Voor de activiteit het in strijd met het bestemmingsplan gebruiken van het pand:Het uitoefenen van bedrijfsactiviteiten (verzonden 21-04-2011) Westringdijk 35 (2913 LL) Uitbreiden woning (verzonden 19-04-2011) Tegen de hierboven genoemde besluiten kunt u als belanghebbende een bezwaarschrift indienen. Lees voor de wijze waarop u dit kunt doen de alinea over de Algemene wet bestuursrecht. Voor de uitersté termijn van indiening kunt u contact opnemen met de afdeling Vergunningverlening en Handhaving, tel. (0180) 330 300. Burgemeester en wethouders maken bekend dat zij in het kader van de Wet algemene bepalingen omgevingsrecht hebben besloten de aanvraag voor het wijzigen van een basis school in een kinderdagverblijf en BSO het adres 's-Gravenweg 81 te verlengen met een termijn van maximaal 6 weken. Door dit besluit is de nieuwe uiterste beslisdatum 3 juni 2011. Belanghebbenden kunnen op grond van de Algemene wet bestuursrecht binnen 6 weken na de datum van verzending van het besluit tegen dit besluit bezwaar maken. Het bezwaar schrift moet worden ondertekend en bevat tenminste naam en adres van de indiener, de dagtekening, een omschrijving van het bestuit waartegen het bezwaar zich richt en de gron den van het bezwaar. Het bezwaarschrift dient te worden gericht aan het college van burge meester en wethouders van Zuidpias, postbus 100, 2910 AC Nieuwerkerk aan de IJssel. ZEVENHUIZEN Strandweg 5 (2761 DM) Wijzigen bestemming (ontvangen 19-04-2011) Heeft u als belanghebbende bezwaren tegen een verleende vergunning? Tegen het bestuit kunt u op grond van de Algemene wet bestuursrecht binnen zes weken na de dag van verzending/uitreiking hiervan een bezwaarschrift indienen bij het college van burgemeester en wethouders, Postbus 100, 2910 AC NIEUWERKERK AAN DEN IJSSEL. Het bezwaarschrift moet gemotiveerd en ondertekend zijn. Heeft u een bezwaarschrift ingediend en meent u dat de betrokken belangen zo zwaar wegen dat u de beslissing hierop niet kunt afwachten? In dat gevat geeft de Algemene wet bestuursrecht u de moge lijkheid om een voorlopige voorziening aan te vragen bij de Voorzieningenrechter van de rechtbank 's-Gravenhage, Postbus 20302, 2500 EH 's-GRAVENHAGE. Hiervoor moet u griffierecht betalen, waarover u bericht krijgt van de griffier. Redactie Gemeentepagina Raadhuisplein 1 2914 KM Nieuwerkerk aan den IJssel T (0180)330 300 F (0180)330 329 I www.zuidplas.nl E communicatie0zuidplas.nl

Kranten Streekarchief Midden-Holland

Hart van Holland - Editie Zuidplas | 2011 | | pagina 4