Wij zijn Hyundai Excellent Dealer 2012 HYUnPRI DEALER EXCELLENT LINDEN GROEP TP/\ nEw HYUnDRI POSSIBILITIES. HARTVAN HOLLAND DE KRANT VOOR DE ZUIDPLAS 14 MAART 2012 49 De bevestiging van de klant is voor ons het belangrijkst! Mede dankzij onze tevreden klanten mochten wij de felbegeerde titel Hyundai Excellent Dealer 2012 in ontvangst nemen. De titel betekent dat ons dealerbedrijf tot de top van Nederland behoort als het gaat om klanttevredenheid, kwaliteit en service! En dat wij voldoen aan de strenge eisen die het merk en de importeur aan ons stellen. ledereen die Van der Linden Groep Waddinxveen kent, weet dat klanttevredenheid, een goede service en maatwerk onze speerpunten zijn. Dit wordt vertaald in een compleet mobiliteitspakket in de vorm van verkoop, service, leasing, schadeherstel, verzekeringen en design. De titel Excellent dealer is een teken van waardering voor ons team en een bevestiging dat wij op de goede weg zijn. Om dit succes vast te houden, zullen wij ons blijven inspannen om u optimaal van dienst te zijn. Daar mag u ons elke dag toe uitdagen! THinKinG. nEw Van der Linden Groep Waddinxveen Coenecoop 140 141 Waddinxveen Tel. 0182- 632 100 info@vanderlinden-groep.nl Autoschade Waddinxveen Coenecoop 360 Waddinxveen Tel. 0182- 611 976 info@assw.nl t DESIGN I SERVICE Dank wel! WELKOM 2012 Kortgeleden mochten Rob en Karin Knop, directie Van der Linden-Groep, de Hyundai Excellent Dealer Award 2012 in ontvangst nemen. Zij mochten deze prijs tijdens een feestelijke bijeenkomst ontvangen uit handen van Hans Kwaad, Managing Director en Sales Director Peter Jorna. Met deze prijs wil de Hyundai organisatie nog eens duidelijk laten blijken dat de Van der Linden-Groep voldoet aan de strenge eisen van het hoogste kwaliteitsniveau binnen de Hyundai-organisatie. HYLii ~IBI OCCASION CENTER SEf=IT I i t e I t In Autoschade ï'üM Waddinxveen r I

Kranten Streekarchief Midden-Holland

Hart van Holland - Editie Zuidplas | 2012 | | pagina 51