Onze kracht zit in onze mensen VEERMAN y VAKGARAGE B00DE www.vakgarage-boode.nl DE BESTE APK VOOR UW PEUGEOT IS NU EXTRA VOORDELIG GARAGE SCHMIDT B.V. Heel de maand september op iedere zaterdag en zondag geven wij tot 12 cent korting op autobrandstoffen! tanken mettrwfe giropas, travelcard en muititan m Nijverheidscentrum 4 2761 IP Zevenhuizen w Tel.: 0180-631420 Fax:0180-631697 ®B0VAG Email: uakaaraae@boode.info □HU 19,95 ALL IN www.garageschmidt.peugeot.nl Dorpsstraat 38, 2761 AE Zevenhuizen Tel (0180) 63 15 88 - Fax (0180) 63 10 15 PEUGEOT Voor vaste klanten van Garage Schmidt en Boode 50% korting op alle wasprogramma's Elke dag geopend van 7:00 tot 21:00 uur ^'Dörp^ Zevenhuizen MÈ Oogstfeestkrant 1 september 2012 pagina 35 In de financiële wereld is het op dit moment een trend om zoveel mogelijk te bezuinigen op de personeelskosten en dat de klanten zelf alles maar moeten regelen via internet. Plaatselijke kantoren worden gesloten, voor een afspraak moet je naar een regionaal kantoor en de persoonlijke aandacht en de betrokkenheid bij de klant zijn helaas ver te zoeken. "Dit is nu net wat wij niet willen", stelt Marina Veerman, die samen met haar zus Joke als sinds I988 de directie vormen van kantoor Veerman. "In ons ruim 53- jarig bestaan zijn wij groot geworden door die persoonlijke aandacht, het ken nen van de klant, het meedenken met de klant en juist daardoor kun je een klant het beste advies geven." De inschrijving bij de Kamer van Koophandel dateert uit I959, maar vader Bram Veerman was al sinds I953 actief zelfstandig bezig met het verzorgen van administraties voor derden. Decennia lang was vader Bram het boegbeeld van de zaak, maar in 1988 vond Bram het tijd om de toekomst van het bedrijf veilig te stellen en droeg de directie over aan zijn beide dochters Ma rina en Joke. Niet dat Bram stopte, inte gendeel, maar als hem wat zou overko men dan is het een prettige gedachte dat alles goed geregeld is. De 'betrokkenheid' liet Bram (81) niet los en zelfs op de dag van vandaag is hij nog bijna dagelijks in het kantoor te vinden. De mens staat centraal Op dit moment werken bijVeerman ruim 25 medewerkers die dagelijks bezig zijn met het verzorgen van administraties, het regelen van verzekeringen, het adviseren bij hypotheken en pensioenen en het af handelen van bankzaken. "Als je naar de foto kijkt, dan zie je een team mensen waarvan het overgrote deel al vele jaren bij ons werkzaam is. Dat zegt iets over het bedrijf, over de betrokkenheid van de mensen die er werken, maar dit komt uiteindelijk ook de klant ten goede. De klant kent ons, maar belangrijker is nog: wij kennen de klant!", aldus de twee en thousiaste zussen. "Wij zijn trots op onze mensen. Als één team staan wij voor ons werk en onze klanten. Door de jarenlan ge ervaring kunnen we gerust zeggen: ze hebben aan een halve vraag genoeg om een heel antwoord te kunnen geven. Of het nu gaat om een schade-afhandeling bij een verzekering, het aanpassen van een hypotheek of een gedegen financieel ad vies, het belang van de klant staat voorop. Dat voelt een klant, eerlijk, betrouwbaar en betrokken". Totaalpakket "Onze kracht is dat we een totaalpakket kunnen bieden voor bedrijven en particulieren en daardoor kennen we onze klanten als geen ander.We zijn op de hoogte van de totale financiële handel en wan del van onze klanten en kunnen ze hierdoor heel goed adviseren omdat we alle zaken in één keer goed in kaart kunnen brengen. Dit aangevuld met onze persoonlijke benadering en je ziet dat klanten zich bij ons 'thuis' gaan voelen. Natuurlijk kun je bij ons ook 24 uur per dag via internet inloggen en zaken vanuit je luie stoel regelen, maar als er behoefte is aan persoonlijk contact kan dat altijd. We zijn dagelijks geopend en eventueel 's avonds op afspraak. Wij wil len geen '9 tot 5' kantoor zijn en onze klanten helpen op die momenten dat het nodig is en met die gedachte gaan wij met z'n allen dagelijks aan het werk. Zeker nu we het serviceniveau om ons heen sterk zien afnemen blijven wij zo 'ouderwets' denken, maar wel met een visie waar we nog decennia mee vooruit kunnen", aldus een strijdvaardige Joke Scheffers- Veerman. Tijdens het Oogstfeest is het kantoor ook duidelijk aanwezig. Voor het kan toorpand kan men voor het derde jaar meedoen met een leuke vragenquiz a la "Kopspijkers" van jack Spijkerman en zijn hiermee leuke prijsjes te winnen en een wisselbeker voor de winnaar. Schuin aan de overkant van de straat zijn ook de dames van reisbureau "De Zwaluw", tevens onderdeel van kantoor Veerman, actief bezig om het bureau op ludieke wijze te presenteren. Vanaf I september lanceert De Zwaluw haar nieuwe web site. Vanaf die datum is het mogelijk om uw reizen ook 'online' te boeken, maar natuurlijk blijft een bezoek aan het reis bureau mogelijk om uw reis 'persoonlijk' te bespreken, want ondanks alle digitale hulpmiddelen komt ook hier de service nog steeds van de medewerksters. FINANCIEEL ADVISEURS SINDS 1953 APK-KEURINGSSTATION, IN- EN VERKOOP NIEUWE EN GEBRUIKTE PERSONEN- EN BEDRIJFSAUTO'S, ONDERHOUD EN REPARATIE, SCHADETAXATIES, VERKOOP EN MONTAGE ONDERDELEN EN ACCESSOIRES, BOSCH TESTSTATION VOOR STORINGEN, AIRCOSERVICE, HAAL- EN BRENGSERVICE MOGELIJK. Nationale Auto Pat IA AP APK control- '"JE? -

Kranten Streekarchief Midden-Holland

Hart van Holland - Editie Zuidplas | 2012 | | pagina 67