Venrooy Tandtechniek
KUNSTGEBITTEN
Zuid
Vacature
Administratief medewerk(st)er
HART VAN HOLLAND DE KRANT VOOR DEZUIDPLAS 5 SEPTEMBER 2012
7 Kwaliteit voor een redelijke prijs!
provincie Holland
www.derooijautotechmek.nl
BEKENDMAKING
Publicatie Ontwerp Actualisering 2012
Onderwerpen Ontwerp Actualisering 2012
Gemeentelijke en regionale verzoeken
Waar kunt u de ontwerpen inzien?
Hoe dient u uw zienswijze in?
Vervolg
Meer informatie
Reparaties klaar terwijl u wacht
B+O gebit eendags behandeling
Ook voor het klikgebit/implantaten
Raadhuisplein 4 - Nieuwerkerk a/d IJssel
Tel. 0180 313633, geopend van ma. t/m vrijdag
Nationale Auto Pas
bordeaux-rood met.
zwart met.
do.paaTS met
zilver met.
grijs met
beige met.
zilver met
do.grijs met
do. paars met
zwart met.
zilveT met
licbt blauw met.
1. blauw met.
Audi A31.8 tuTbo 195 pk
Audi A4 Avant 1.8T Advance
Citroen Berlingo 1.9D
Citroen C31.1 i sdrs
FoTdFiestai.4i6v sdrs
Hyundai iio Dynamic cool
Hyundai Matrix 1.8 automaat
Citroen Cl Selection sdrs airoo
Opel Vectra 1.8 sport
Renault Trafic 1.9 DC1 dubb.cab
Seat Altea 1.6 Sport-Up
Seat Ibiza 1.416V Signo
Toyota Corolla Verso 1.616V
1997
2008
1997
2002
2003
2008
2003
2006
2000
2004
2004
2005
2006
2751 GL Moerkapelle I T. 079 - 593 60 28
Provinciale Structuurvisie en Verordening Ruimte
De Ontwerp Actualisering 2012 Provinciale Structuurvisie en Verordening Ruimte ligt van vrijdag 7
september 2012 tot en met donderdag 4 oktober 2012 ter visie. In deze periode kan iedereen met
een zienswijze reageren op de door Gedeputeerde Staten vastgestelde ontwerpwijzigingen van de
Provinciale Structuurvisie en de Verordening Ruimte.
De structuurvisie bevat een beschrijving van de hoofdlijnen van ruimtelijke ontwikkeling de komende
tien jaar en in de verordening zijn regels opgenomen voor bestemmingsplannen van gemeenten.
De structuurvisie en de verordening worden jaarlijks geactualiseerd op basis van verzoeken van
gemeenten en regio's en in verband met maatschappelijke en beleidsmatige ontwikkelingen. In deze
Actualisering 2012 blijven de hoofdlijnen, hoofdopgaven en provinciale belangen van het ruimteüjk beleid
ongewijzigd.
Deze actualisering heeft betrekking op ruim twintig onderwerpen. De belangrijkste wijzigingen betreffen
de volgende onderwerpen:
detailhandel, behoefteramingen bedrijventerreinen, locatiebeleid windenergie, watergebonden bedrijvig
heid, provinciale vaarwegen, buitendijks bouwen, toegankelijkheid nieuwe landgoederen, invloedsge-
bieden StedenbaanPlus, bescherming veenweidegebieden, bescherming graslanden Bollenstreek, archeo
logie, bescherming Limes en bescherming Nieuwe Hollandse Waterlinie.
Beleidsvisie Groen
De uitkomsten van de Ontwerp Beleidsvisie Groen zijn eveneens verwerkt in deze actualisering. Deze
Ontwerp Beleidsvisie Groen heeft al eerder ter inzage gelegen. Het is niet nodig om zienswijzen op de
Ontwerp Beleidsvisie Groen te herhalen in de zienswijzenprocedure van de Actualisering 2012. In deze
zienswijzenprocedure ligt alleen de ruimtelijke vertaling van de Ontwerp Beleidsvisie Groen ter inzage.
Mocht de zienswijze op de Ontwerp Beleidsvisie Groen aanleiding zijn om die aan te passen, dan zullen de
ruimtelijke consequenties hiervan automatisch worden meegenomen in de Actualisering 2012.
Gemeenten en regio's worden jaarlijks in de gelegenheid gesteld om voor 15 juli verzoeken in te dienen
voor aanpassing van de structuurvisie en de verordening. Ook dit jaar hebben meer dan twintig
gemeenten en regio's gebruik gemaakt van die mogelijkheid. In de Ontwerp Actualisering 2012 is een
samenvatting opgenomen van de ingediende verzoeken en de reactie daarop van Gedeputeerde Staten.
Daarbij is aangegeven of het verzoek heeft geleid tot aanpassing van de structuurvisie en de verordening.
Uw zienswijze kan zowel betrekking hebben op de toegewezen verzoeken als op de afgewezen verzoeken.
1. U kunt de Ontwerp Actualisering 2012 Provinciale Structuurvisie en Verordening Ruimte met de kaart-
bijlagen, de afgewezen gemeentelijke verzoeken en een aantal toelichtende documenten inzien en
downloaden via www.zuid-holland.nl/actualisering2012.
2. U kunt de wijzigingen van de structuurvisie en de verordening met digitaal inzoombare kaarten voorts
raadplegen via ruimteliikeplannen.zuid-holland.nl.
Het IMRO-nummer voor de structuurvisie is: NL.IMRO.9928.DOSX2011X0012858SV-OW01 en voor de veror
dening: NL.IMRO.9928.DOSX2011X0012858VO-OW01.
3. Tijdens kantooruren liggen alle documenten ook ter inzage bij "Het Loket" in het Provinciehuis, Zuid-
Hollandplein 1 in Den Haag.
U kunt uw zienswijze(n) op de ontwerpwijzigingen van de Provinciale Structuurvisie en de Verordening
Ruimte schriftelijk of per e-mail indienen.
schriftelijke zienswijze
U kunt uw reactie sturen naar onderstaand adres:
Gedeputeerde Staten van Zuid-Holland
t.a.v. mw. H. Maagdenberg
afdeling Ruimte, Wonen en Bodem
Postbus 90602
2509 LP Den Haag
e-mail
visieopzuidholland@pzh.nl
Tips voor zienswijze
Maak uw zienswijze zo concreet mogelijk. Geef daarbij aan op welk onderdeel van de Ontwerp
Actualisering 2012 Provinciale Structuurvisie en Verordening Ruimte uw zienswijze betrekking heeft en
wat uw motivering is. Uw zienswijze kan alleen betrekking hebben op onderwerpen die deel uitmaken
van de Ontwerp Actualisering 2012 en op de toegewezen en afgewezen gemeentelijke verzoeken. Vermeld
ook uw naam, e-mail en adres.
Ieder die een zienswijze heeft ingediend, wordt geïnformeerd met de Nota van Beantwoording met alle
zienswijzen, voorzien van een reactie. De zienswijzen kunnen leiden tot aanpassing van het ontwerp op
onderdelen. Provinciale Staten stellen uiteindelijk de Actualisering 2012 Provinciale Structuurvisie en
Verordening Ruimte vast.
Voor meer informatie of vragen kunt u terecht bij de afdeling Ruimte, Wonen en Bodem van de provincie
Zuid-Holland, telefoon 070 - 4417415 en 070 - 4417269 of emailadres yisieopzuidholland@pzh.nl.
DOS-2011-0012858
gum!»L
(40 uur per week)
Taken in hoofdlijnen:
Aannemen van de telefoon algemeen
Ontvangen van klanten
Maken, controle en beheren emails (containerservice etc)
Agendabeheer
Containerservice Afval.nl beheren
Faxen invoeren in computer opbergen (op alfabetische volgorde)
Scannen/faxen/telefoon/doorzenden algemeen
Maken van afvalstroomnummers en bijbehorende correspondentie
Maken opbergen van offertes
Opstellen van diverse correspondentie mbt personeel, klanten enz.
Factureren
Personeel administratie, bestaande uit:
- Verzamelen van documenten, als ID, rijbewijs, diploma's enz.
- Bijhouden van verloopdatum documenten
- Verzuimregistratie
- Beheren van opleidingen (inventariseren, inschrijven enz.)
- Bijhouden van verloopdatum opleidingen/herhaling
- Correspondentie met personeel
- Beheren en opstellen persoonlijke toolbox mappen
Beheren en opstellen van IS09001:2008, IS014001, VCA, Groenkeur, FSC,
Keur Compost o.a. bestaande uit:
- Onderhoud en beheer van het handboek, procedures, documenten,
formulieren en registraties
- Verzamelen input maandelijks KAM-overleg, houden van KAM-overleg en notuleren
- Opstellen analyses en trends
-Afhandeling van klachten en beheren van klanttevredenheid
- Beheren en afhandelen van interne afwijkingen, corrigerende en preventieve maatregelen
- Interne en externe audits voorbereiden en uitvoeren
- Directiebeoordelingsvergaderingen plannen, voorbereiden, houden en uitwerken
- Opstellen en voorbereiden van toolboxmeetingen
- Beheren en updaten van Risico Inventarisatie en Evaluatie
Bestekken:
- Maken, beheren en bijhouden uitvoeringsdossiers
- Maken diverse plannen
- Opstellen en notuleren bouwvergadering
- Het klachtensysteem beheren
Kantoorartikelen bijhouden en bestellen
Belangrijke vaardigheden/ervaring:
- Eigen initiatief goed planningsvermogen
- Goed kunnen schakelen prioriteiten stellen
- Veel eigen inzicht en eigen invulling, vooruit denken
- Uitstekende beheersing van Nederlandse taal, zowel in geschrift als in spraak
- Stress bestendig probleemoplossendvermogen
- Klantvriendelijk, flexibel en enthousiast
- Nauwkeurig werken, maar ook snel kunnen schakelen
- Organisatievermogen
- Kennis van IS09001:2008, VCA normering enz. is een pre
- Minimaal MBO niveau
Interesse? Uw sollicitatie met CV kunt u richten aan info@reijmgroepbv.nl
Albert van het Hart weg 52
2913 LG Nieuwerkerk a.d. IJssel
Tel: 0180-313179
Fax: 0108-317285
info@reijmgroepbv.nl
www.reijmgroepbv.nl