Venrooy Tandtechniek KUNSTGEBITTEN Zuid Vacature Administratief medewerk(st)er HART VAN HOLLAND DE KRANT VOOR DEZUIDPLAS 5 SEPTEMBER 2012 7 Kwaliteit voor een redelijke prijs! provincie Holland www.derooijautotechmek.nl BEKENDMAKING Publicatie Ontwerp Actualisering 2012 Onderwerpen Ontwerp Actualisering 2012 Gemeentelijke en regionale verzoeken Waar kunt u de ontwerpen inzien? Hoe dient u uw zienswijze in? Vervolg Meer informatie Reparaties klaar terwijl u wacht B+O gebit eendags behandeling Ook voor het klikgebit/implantaten Raadhuisplein 4 - Nieuwerkerk a/d IJssel Tel. 0180 313633, geopend van ma. t/m vrijdag Nationale Auto Pas bordeaux-rood met. zwart met. do.paaTS met zilver met. grijs met beige met. zilver met do.grijs met do. paars met zwart met. zilveT met licbt blauw met. 1. blauw met. Audi A31.8 tuTbo 195 pk Audi A4 Avant 1.8T Advance Citroen Berlingo 1.9D Citroen C31.1 i sdrs FoTdFiestai.4i6v sdrs Hyundai iio Dynamic cool Hyundai Matrix 1.8 automaat Citroen Cl Selection sdrs airoo Opel Vectra 1.8 sport Renault Trafic 1.9 DC1 dubb.cab Seat Altea 1.6 Sport-Up Seat Ibiza 1.416V Signo Toyota Corolla Verso 1.616V 1997 2008 1997 2002 2003 2008 2003 2006 2000 2004 2004 2005 2006 2751 GL Moerkapelle I T. 079 - 593 60 28 Provinciale Structuurvisie en Verordening Ruimte De Ontwerp Actualisering 2012 Provinciale Structuurvisie en Verordening Ruimte ligt van vrijdag 7 september 2012 tot en met donderdag 4 oktober 2012 ter visie. In deze periode kan iedereen met een zienswijze reageren op de door Gedeputeerde Staten vastgestelde ontwerpwijzigingen van de Provinciale Structuurvisie en de Verordening Ruimte. De structuurvisie bevat een beschrijving van de hoofdlijnen van ruimtelijke ontwikkeling de komende tien jaar en in de verordening zijn regels opgenomen voor bestemmingsplannen van gemeenten. De structuurvisie en de verordening worden jaarlijks geactualiseerd op basis van verzoeken van gemeenten en regio's en in verband met maatschappelijke en beleidsmatige ontwikkelingen. In deze Actualisering 2012 blijven de hoofdlijnen, hoofdopgaven en provinciale belangen van het ruimteüjk beleid ongewijzigd. Deze actualisering heeft betrekking op ruim twintig onderwerpen. De belangrijkste wijzigingen betreffen de volgende onderwerpen: detailhandel, behoefteramingen bedrijventerreinen, locatiebeleid windenergie, watergebonden bedrijvig heid, provinciale vaarwegen, buitendijks bouwen, toegankelijkheid nieuwe landgoederen, invloedsge- bieden StedenbaanPlus, bescherming veenweidegebieden, bescherming graslanden Bollenstreek, archeo logie, bescherming Limes en bescherming Nieuwe Hollandse Waterlinie. Beleidsvisie Groen De uitkomsten van de Ontwerp Beleidsvisie Groen zijn eveneens verwerkt in deze actualisering. Deze Ontwerp Beleidsvisie Groen heeft al eerder ter inzage gelegen. Het is niet nodig om zienswijzen op de Ontwerp Beleidsvisie Groen te herhalen in de zienswijzenprocedure van de Actualisering 2012. In deze zienswijzenprocedure ligt alleen de ruimtelijke vertaling van de Ontwerp Beleidsvisie Groen ter inzage. Mocht de zienswijze op de Ontwerp Beleidsvisie Groen aanleiding zijn om die aan te passen, dan zullen de ruimtelijke consequenties hiervan automatisch worden meegenomen in de Actualisering 2012. Gemeenten en regio's worden jaarlijks in de gelegenheid gesteld om voor 15 juli verzoeken in te dienen voor aanpassing van de structuurvisie en de verordening. Ook dit jaar hebben meer dan twintig gemeenten en regio's gebruik gemaakt van die mogelijkheid. In de Ontwerp Actualisering 2012 is een samenvatting opgenomen van de ingediende verzoeken en de reactie daarop van Gedeputeerde Staten. Daarbij is aangegeven of het verzoek heeft geleid tot aanpassing van de structuurvisie en de verordening. Uw zienswijze kan zowel betrekking hebben op de toegewezen verzoeken als op de afgewezen verzoeken. 1. U kunt de Ontwerp Actualisering 2012 Provinciale Structuurvisie en Verordening Ruimte met de kaart- bijlagen, de afgewezen gemeentelijke verzoeken en een aantal toelichtende documenten inzien en downloaden via www.zuid-holland.nl/actualisering2012. 2. U kunt de wijzigingen van de structuurvisie en de verordening met digitaal inzoombare kaarten voorts raadplegen via ruimteliikeplannen.zuid-holland.nl. Het IMRO-nummer voor de structuurvisie is: NL.IMRO.9928.DOSX2011X0012858SV-OW01 en voor de veror dening: NL.IMRO.9928.DOSX2011X0012858VO-OW01. 3. Tijdens kantooruren liggen alle documenten ook ter inzage bij "Het Loket" in het Provinciehuis, Zuid- Hollandplein 1 in Den Haag. U kunt uw zienswijze(n) op de ontwerpwijzigingen van de Provinciale Structuurvisie en de Verordening Ruimte schriftelijk of per e-mail indienen. schriftelijke zienswijze U kunt uw reactie sturen naar onderstaand adres: Gedeputeerde Staten van Zuid-Holland t.a.v. mw. H. Maagdenberg afdeling Ruimte, Wonen en Bodem Postbus 90602 2509 LP Den Haag e-mail visieopzuidholland@pzh.nl Tips voor zienswijze Maak uw zienswijze zo concreet mogelijk. Geef daarbij aan op welk onderdeel van de Ontwerp Actualisering 2012 Provinciale Structuurvisie en Verordening Ruimte uw zienswijze betrekking heeft en wat uw motivering is. Uw zienswijze kan alleen betrekking hebben op onderwerpen die deel uitmaken van de Ontwerp Actualisering 2012 en op de toegewezen en afgewezen gemeentelijke verzoeken. Vermeld ook uw naam, e-mail en adres. Ieder die een zienswijze heeft ingediend, wordt geïnformeerd met de Nota van Beantwoording met alle zienswijzen, voorzien van een reactie. De zienswijzen kunnen leiden tot aanpassing van het ontwerp op onderdelen. Provinciale Staten stellen uiteindelijk de Actualisering 2012 Provinciale Structuurvisie en Verordening Ruimte vast. Voor meer informatie of vragen kunt u terecht bij de afdeling Ruimte, Wonen en Bodem van de provincie Zuid-Holland, telefoon 070 - 4417415 en 070 - 4417269 of emailadres yisieopzuidholland@pzh.nl. DOS-2011-0012858 gum!»L (40 uur per week) Taken in hoofdlijnen: Aannemen van de telefoon algemeen Ontvangen van klanten Maken, controle en beheren emails (containerservice etc) Agendabeheer Containerservice Afval.nl beheren Faxen invoeren in computer opbergen (op alfabetische volgorde) Scannen/faxen/telefoon/doorzenden algemeen Maken van afvalstroomnummers en bijbehorende correspondentie Maken opbergen van offertes Opstellen van diverse correspondentie mbt personeel, klanten enz. Factureren Personeel administratie, bestaande uit: - Verzamelen van documenten, als ID, rijbewijs, diploma's enz. - Bijhouden van verloopdatum documenten - Verzuimregistratie - Beheren van opleidingen (inventariseren, inschrijven enz.) - Bijhouden van verloopdatum opleidingen/herhaling - Correspondentie met personeel - Beheren en opstellen persoonlijke toolbox mappen Beheren en opstellen van IS09001:2008, IS014001, VCA, Groenkeur, FSC, Keur Compost o.a. bestaande uit: - Onderhoud en beheer van het handboek, procedures, documenten, formulieren en registraties - Verzamelen input maandelijks KAM-overleg, houden van KAM-overleg en notuleren - Opstellen analyses en trends -Afhandeling van klachten en beheren van klanttevredenheid - Beheren en afhandelen van interne afwijkingen, corrigerende en preventieve maatregelen - Interne en externe audits voorbereiden en uitvoeren - Directiebeoordelingsvergaderingen plannen, voorbereiden, houden en uitwerken - Opstellen en voorbereiden van toolboxmeetingen - Beheren en updaten van Risico Inventarisatie en Evaluatie Bestekken: - Maken, beheren en bijhouden uitvoeringsdossiers - Maken diverse plannen - Opstellen en notuleren bouwvergadering - Het klachtensysteem beheren Kantoorartikelen bijhouden en bestellen Belangrijke vaardigheden/ervaring: - Eigen initiatief goed planningsvermogen - Goed kunnen schakelen prioriteiten stellen - Veel eigen inzicht en eigen invulling, vooruit denken - Uitstekende beheersing van Nederlandse taal, zowel in geschrift als in spraak - Stress bestendig probleemoplossendvermogen - Klantvriendelijk, flexibel en enthousiast - Nauwkeurig werken, maar ook snel kunnen schakelen - Organisatievermogen - Kennis van IS09001:2008, VCA normering enz. is een pre - Minimaal MBO niveau Interesse? Uw sollicitatie met CV kunt u richten aan info@reijmgroepbv.nl Albert van het Hart weg 52 2913 LG Nieuwerkerk a.d. IJssel Tel: 0180-313179 Fax: 0108-317285 info@reijmgroepbv.nl www.reijmgroepbv.nl

Kranten Streekarchief Midden-Holland

Hart van Holland - Editie Zuidplas | 2012 | | pagina 38