Wij blijven gewoon wèl voor u open! 4 ammerlaan In onze kraam op het Oogstfeest: Oogstkroon 2,75 iebollen en aam. www.bakkerammerlaan.nl Volkorenbol van ca 400 gram, gevuld met o.a. rozijnen, noten en stukjes appel In onze winkel is het brood van 5 t/m 14 september te koop. Reg pagina 14 Oogstfeestkrant 4 september 2013 In de financiële wereld is het op dit moment een trend om zoveel mogelijk te bezuinigen. Klanten moeten zelf alles maar regelen via internet. Plaatselijke kantoren worden gesloten, voor een afspraak moet je naar een regionaal kantoor en de persoonlijke aandacht en de betrokkenheid bij de klant zijn helaas ver te zoeken. "Dit is nu net wat wij niet willen", stelt Marina Veerman, die samen met haar zus Joke als sinds I988 de directie vormen van kantoor Veerman. "In ons ruim 54-ja- rig bestaan zijn wij groot geworden door die persoonlijke aandacht, het kennen van de klant, het meedenken met de klant en juist daardoor kun je een klant het beste advies geven." De mens staat centraal Op dit moment werken bij Veerman ruim 25 medewerkers die dagelijks bezig zijn met het verzorgen van administraties, het regelen van verzekeringen, het adviseren bij hypotheken en pensioenen en het af handelen van bankzaken. "Als je naar de foto kijkt, dan zie je een team mensen waarvan het overgrote deel al vele jaren bij ons werkzaam is. Dat zegt iets over het bedrijf, over de betrokkenheid van de mensen die er werken, maar dit komt uiteindelijk ook de klant ten goede. De klant kent ons, maar belangrijker is nog: wij kennen de klant!", aldus de twee en thousiaste zussen."Wij zijn trots op onze mensen. Als één team staan wij voor ons werk en onze klanten. Door de jarenlan ge ervaring kunnen we gerust zeggen: ze hebben aan een halve vraag genoeg om een heel antwoord te kunnen geven. Of het nu gaat om een schade-afhandeling bij een verzekering, het aanpassen van een hypotheek of een gedegen financieel ad vies, het belang van de klant staat voorop. Dat voelt een klant, eerlijk, betrouwbaar en betrokken". Totaalpakket "Onze kracht is dat we een totaalpakket kunnen bieden voor bedrijven en particu lieren en daardoor kennen we onze klan ten als geen ander. We zijn op de hoogte van de totale financiële handel en wandel van onze klanten en kunnen ze hierdoor heel goed adviseren omdat we alle zaken in één keer goed in kaart kunnen brengen. Dit aangevuld met onze persoonlijke be nadering en je ziet dat klanten zich bij ons 'thuis' gaan voelen. Natuurlijk kun je bij ons ook 24 uur per dag via internet inlog gen en zaken vanuit je luie stoel regelen. Ook wij gaan met onze tijd mee en bie den onze klanten steeds meer de moge lijkheid om gebruik te maken van allerlei handige tools en app's om hun bankzaken en verzekeringen snel en gemakkelijk overal te kunnen regelen. Of het nu thuis vandaan of tijdens de vakantie is. Maar als er behoefte is aan persoonlijk contact kan dat altijd. We zijn dagelijks geopend en eventueel 's avonds op afspraak. Wij willen geen '9 tot 5' kantoor zijn en onze klanten helpen op die momenten dat het nodig is en met die gedachte gaan wij met z'n allen dagelijks aan het werk. Zeker nu we het serviceniveau om ons heen sterk zien afnemen blijven wij zo 'ouderwets' denken, maar wel met een visie waar we nog decennia mee vooruit kunnen", aldus een strijdvaardige Joke Sch Veerman. Tijdens het Oogstfeest is het ook duidelijk aanwezig. Voor het toorpand kan men voor het vierde meedoen met een leuke vragenquizi "Kopspijkers" van Jack Spijkerman zijn hiermee leuke prijsjes te winnen en een wisselbeker voor de winnaar. St aan de overkant van de straat zijn de dames van reisbureau "De Zwahw tevens onderdeel van kantoor Vee actief bezig tijdens het Oogstfeest bezoeker kunt u hier leuke prijzen nen door mee te doen met het spel "Raad het gewicht van de kof fer". Diegene die het dichtst bij het juiste gewicht zit maakt kans op een prachtige reis koffer of een handige kofferweegschaal. Persoonlijke aandacht en advies Hypotheken Pensioenen Administratie Verzekeringen Bankzaken ran,

Kranten Streekarchief Midden-Holland

Hart van Holland - Editie Zuidplas | 2013 | | pagina 70