OPEL O Auto van Velde w IIII KLANT tevredenheid s RAPPORT Auto van Velde b.v. BOVAG Met enige trots presenteren wij u hierbij het wat in samenwerking met General Motors Europe tot stand is gekomen. UITSLAG ONDERZOEK Zoals U kunt lezen in de geplaatste brief is er nogal wat veranderd binnen ons bedrijf. Onze vaste klanten krijgen eerdaags bericht over de wijziging, maar eigenlijk kan het loskoppelen van de Opel-organisatie voor alle Opel-rijders aanzienlijke financiële voordelen opleveren. Niet alleen bij aanschaf van een nieuwe Opel, maar ook wat betreft de originele Opel onderdelen, die wij in sommige gevallen voordeliger kunnen aanbieden dan voorheen. Langs deze weg nodigen wij U dan ook uit om hier eens over te komen praten. U kunt ook uw schriftelijke reaktie of steunbetuiging sturen naar onderstaand adres. Om nog eens duidelijk te onderstrepen dat het om een verschil in beleidsvisie gaat en niets te maken heeft met onze klantenservice, plaatsen wij met trots het OPEL KLANTEN TEVREDENHEIDS RAPPORT. KERN INDEXGETALLEN BETREFFENDE DE TEVREDENHEID VAN UW KLANTEN wTL °pel njders/rijdsters in Waddinxveen, Boskoop en Moerkapelle. U BEOORDEELT OPEL Basis: Waddinxveen, januari 1994 Hierdoor staat het 90 90 86 83 86 85 88 68 82 81 83 82 92 100 93 95 95 100 96 96 95 100 95 93 93 WAARDERINGSSCHAAL januari 1994 dealencode I januari 1994 Dealercode 02/0001043000 Samenvatting van de ervaringen vin uw klanten in uw Opel- bedrijf betreft: OPEL-dealerschap Geachte cliënt, I o 2 Auto van Velde B.V. M. van Velde, directeur FORMULIEREN VERZONDEN: oktober 1993 - december 1993 VERKOPEN IN PERIODE: april 1993 - |um 1993 Onderweg 8Werkplaa,s’ Showroom, Inrullcentrum: 2742 LA Waddinxveen Eumpa le te^b^ XÏÏM vanuit de gebruikelijke fabrieksgarantie. d d S e" de onderdelen geleverd met sinds jaar en Ivaninslewend tem Doörh Ver'enen 203,5 u die aI ~smarge kan dez/seJe W.1 vertrouwen me. tere informate voidoende Met vriendelijke groet, AUTO VAN VELDE B.V. Bijlage: CSI rapport. waarin wordTmedeTedeÏdMonXdri^ Nederland BV Nederlandse OPEL dealerorganisatie 8 deel meer “'blaakt van de bteinlgS™'™8 MS hCt beter da ~e*i^^ ;--ht in y DEALER: General Motors Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden 89 85 89 Tevredenheid over de aankoopbegeleiding 88 86 87 Tevredenheid over de auto bij de aflevering Tevredenheid met de onderdelen en accessoires 84 84 Algemene tevredenheid over uw bedrijf 85 89 89 Gemidddd* van d« afgelopen 12 maanden -2- 02/0001043000 tamelijk ontevreden 25 niet tevreden niet ontevreden i 50 redelijk tevreden J 75 I I Index omtrent tevredenheid van de klant Teneinde uw "Tevredenhelds"-lndex te bepalen, gelieve u het getal op de waarderingsschaal op te zoeken en vervolgens de uitslag af te lezen, die uw waardering het dichtst benadert. Percentage betreffende de tevredenheid van uw klanten Percentage klanten, die anderen uw bedrijf zouden aanbevelen: Percentage klanten, die hun Opel anderen zouden aanbevelen gebaseerd op ervaringen bij aankoop auto gebaseerd op ervaringen met klantenservice Uw gemiddelde van het laatste kwartaal Uw gemiddelde van het laatste kwartaal Uw gemiddelde Districts gemiddelde Landelijk gemiddelde BELANGRIJK NIEUWS VOOR OPEL-RIJDERS! Indexgetallen over de tevredenheid van uw klanten: Voor een juiste interpretatie van de indexgetallen, verwijzen wij u naar onderstaande informatie Districts gemiddelde Landelijk gemiddelde Uw gemiddelde Onderweg 8 Waddinxveen Telefoon 01828-15155 Geopend van 9.00 tot 18.00 uur Donderdag koopavond. AUTO zeer tevreden 10Ó Tevredenheid met de aandacht tijdens en na de aflevering Tevredenheid met de afwikkeling van de garantlewerkzaamheden zeer ontevreden 7 Onderweg 8, Waddinxveen Nederland B.V. Correspondentie-adres: Postbus 335 2740 AH Waddinxveen Tel. 01828-15155 Fax 01828-11290 Postbank 1871402 ABN-Amro bank nv Rek.nr. 46.23.30.478 H.R. Gouda nr. 16 024 B.T.W. no.: NL. 0077.86.591.B.01

Kranten Streekarchief Midden-Holland

Weekblad voor Waddinxveen | 1994 | | pagina 29