DE een Directievoerder BOR Buiten een Medewerker Bouw- en Woningtoezicht een Senior beleidsmedewerker/ plv. afdelingshoofd een beleidsmedewerk(st)er Ruimtelijke Ordening/ Volkshuisvesting De gemeente Waddinxveen wenst alle inwoners prettige Kerstdagen en een Gelukkig Nieuwjaar voor 36 uur per week voor 36 uur per week met onmiddellijke ingang. met onmiddellijke ingang. De medewerk(st)er valt rechtstreeks onder het afdelingshoofd BOR. De medewerk(st)er valt rechtstreeks onder het afdelingshoofd BOR. voor 36 uur per week voor 36 uur per week met onmiddellijke ingang. met onmiddellijke ingang. De medewerk(st)er valt rechtstreeks onder het afdelingshoofd VROM. De medewerk(st)er valt rechtstreeks onder het afdelingshoofd VROM. v basis van deze Acquisitie op voor de sector Ruimtelijke Ontwikkeling en Beheer (ROB), afdeling Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Milieu (VROM) voor de sector Ruimtelijke Ontwikkeling en Beheer (ROB), afdeling Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Milieu (VROM) voor de sector Ruimtelijke Ontwikkeling en Beheer (ROB), afdeling Beheer Openbare Ruimte (BOR) SALARIS Afhankelijk van opleiding en ervaring kan een salaris worden geboden van maximaal f 93.000,- bruto per jaar. FUNCTIE-EISEN - HBO-opleiding; - kennis van civiele- en cultuurtechniek; - kennis van weg- en waterbouw, groenaanleg en beheer; - kennis van financiële en personeelsaangelegenheden; - kennis van instrumenten van planning en control; - beschikken over managementvaardigheden. SALARIS Afhankelijk van opleiding en ervaring kan een salaris worden geboden van maximaal f 93.000,- bruto per jaar. FUNCTIEKARAKTERISTIEK De medewerk(st)er voert werkzaamheden uit op het gebied van bouw en woningtoezicht. De taken kunnen als volgt geformuleerd worden: 1. (het verlenen van medewerking bij) de behandeling van bouwaanvragen en bouwmeldin- gen; 2. het verstrekken van informatie aan derden; 3. (het verlenen van medewerking bij) het houden van toezicht en controle; 4. vergunningenbeheer. SALARIS Afhankelijk van opleiding en ervaring kan een salaris worden geboden van maximaal f 74.000,- bruto per jaar (schaal 8). De gemeente kent goede secundaire arbeidsvoorwaarden. FUNCTIEKARAKTERISTIEK De medewerk(st)er die wij zoeken is verantwoordelijk voor de directie op alle in uitvoering zijnde werken van derden. Tevens is hij verantwoordelijk voor de coördinatie en bedrijfsvoe ring van de uitvoerende taken van de afdeling BOR. Hij beheert de (deel)budgetten. De taken kunnen als volgt geformuleerd worden: 1. verantwoordelijk voor alle in voorbereiding en in uitvoering zijnde bestekken en werkom- schrijvingen; 2. coördineert voorbereiding en uitvoering; 3. coördineert werkzaamheden van twee opzichters; 4. adviseert en ondersteunt het afdelingshoofd en directeur bij de uitvoering van het vastge stelde beleid qua aanpak, integrale planning en voortgangsbewaking; 5. voert overleg met andere overheden, instellingen, bedrijven als voorbereiding op bestuur lijke besluitvorming over beheersaangelegenhedén en vertegenwoordigt daarbij de gemeente; 6. beheert de toegewezen (deel- en gemandateerde) budgetten; 7. coördineert de uitvoerende werkzaamheden van het Wijk- en Buurtbeheer, het ontwikke len van beleidskaders met betrekking tot de uitvoering van het beheerbeleid en het opstel len van lange termijnvisies met betrekking tot onderhoudsplannen; 8. verantwoordelijk voor effectuering van de ontwikkeling van Wijk- en Buurtbeheer binnen de uitvoerende taken; 9. ontwikkelen van instrumenten ter uitvoering van het voorgestelde beleid. FUNCTIE-EISEN - Hbo-opleiding; - kennis van civieltechniek, groen- en cultuurtechniek, wijk- en buurtbeheer; - kennis van beheer- en onderhoudssystemen op groen- en civieltechniek; - kennis van financiële en personeelsaangelegenheden; - kennis van instrumenten van planning en control; - beschikt over managementvaardigheden. SALARIS De functie moet nog officieel worden omschreven en gewaardeerd. Afhankelijk van opleiding en ervaring kan een salaris worden geboden van maximaal f 93.000,- bruto per jaar (indicatieve schaal 10). ALGEMEEN Voor meer informatie over de inhoud van deze functie kunt u contact opnemen met de heer J. Bezuijen, afdelingshoofd BOR van de gemeente Waddinxveen, tel. (0182) 624819. Uw sollicitatie kunt u binnen veertien dagen richten aan de afdeling Personeel, Organisatie en Bestuursondersteuning van de gemeente Waddinxveen, Postbus 400, 2740 AK Waddinxveen. FUNCTIEKARAKTERISTIEK De taken van de medewerk(st)er kunnen als volgt omschreven worden: 1. maakt adviezen over ruimtelijk beleid van Rijk, provincie, regio en onze gemeente; 2. verzorgt de juridische en administratieve procedure rondom bestemmingsplannen en actu alisering van de structuurvisie; 3. informeert in- en externe klanten over bestemmingsplannen e.a. en adviseert over com plexe principeverzoeken; 4. vertegenwoordigt de gemeente in overleg en in onderhandelingen, ook in beroep- en bezwaarprocedures; 5. is verantwoordelijk voor de advisering over het VH-beleid en voor de uitvoering van de gemeentelijke VH-taken en het VH-plan (in totaal voor ca. 30% van de tijd), o.a. door pres tatieafspraken met corporaties. FUNCTIE-EISEN De medewerk(st)er die wij zoeken is een sociaal denkend en handelend teamworker met een brede oriëntatie, ook richting andere disciplines, die zelfstandig taken kan uitvoeren. Hij beschikt over - HBO-diploma; - ruime passende werkervaring. voor de sector Ruimtelijke Ontwikkeling en Beheer (ROB), afdeling Beheer Openbare Ruimte (BOR) FUNCTIEKARAKTERISTIEK De medewerker die wij zoeken is verantwoordelijk voor de beleidsvoorbereiding en uitvoe ring van de afdelingstaken en treedt op als plaatsvervangend afdelingshoofd. De functie is samengesteld uit de volgende werkzaamheden: 1. beleidsvoorbereiding en -uitvoering met betrekking tot alle civieltechnische werken; 2. coaching en begeleiding (beleids-)medewerkers van de binnendienst; 3. optreden als plaatsvervangend afdelingshoofd; 4. ontwikkelen van kaders, normen en kengetallen voor het beheer van de openbare ruimte in brede zin. ALGEMEEN Voor meer informatie over de inhoud van deze functie kunt u contact opnemen met de heer ir. P.J.H. Wouterse, sectordirecteur ROB van de gemeente Waddinxveen, telefoon 0182- 624800. Uw sollicitatie kunt u binnen veertien dagen richten aan de afdeling Personeel, Organisatie en Bestuursondersteuning van de gemeente Waddinxveen, Postbus 400, 2740 AK Waddinxveen. FUNCTIE-EISEN - MTS en applicatiecursussen ambtenaar BWT l/ll; - kennis op gebied van automatisering (bouwvergunningen controle systeem). j| ALGEMEEN Voor meer informatie over de inhoud van deze functie kunt u contact opnemen met de heer C. van Zeist, (interim) afdelingshoofd VROM van de gemeente Waddinxveen, tel. (0182) 624834. Uw sollicitatie kunt u binnen veertien dagen richten aan de afdeling Personeel, Organisatie en Bestuursondersteuning van de gemeente Waddinxveen, Postbus 400, 2740 AK Waddinxveen. ALGEMEEN Voor meer informatie over de inhoud van deze functie kunt u contact opnemen met de heer C. van Zeist, (interim) afdelingshoofd VROM van de gemeente Waddinxveen, tel. (0182) 624834. Uw sollicitatie kunt u binnen veertien dagen richten aan de afdeling Personeel, Organisatie en Bestuursondersteuning van de .gemeente Waddinxveen, Postbus 400, 2740 AK Waddinxveen. advertentie wordt niet op prijs gesteld. SE «S “EKT:

Kranten Streekarchief Midden-Holland

Weekblad voor Waddinxveen | 2000 | | pagina 21