1 secretaresse RABOBANK GOUWEZOOM: vaste medewerker m/v ’’MIDDEN IN DE SAMENLEVING” Wij zijn op zoek naar enthousiaste collega’s (m/v) voor: Administratief medewerker Personeel Organisatie Boekhoudkundig medewerker ^Maveren X m/v De volgende functies zijn vacant: m/v Ji Ji qcrbera-^ef^rij Voor nadere informatie kun je bellen met Bert Wibbens, directeur Bedrijfsvoering, tel. (0182) 64 35 08. Aquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. 1 Een volslagen loodgieter die jaren ervaring heeft met nieuwbouw en renovatie-werken. Van Waveren is een middel en klein bedrijf welke sinds 1770 op de markt opereert. Ons gezellige team bestaat uit 22 collega's welke al meer dan 20 jaar aan ons bedrijf verbonden zijn. Onze werkzaamheden bestaan uit: burger- en klantenwerk, nieuwbouwbungalows en grote projecten, verbouw en renovatieprojecten. Een volslagen CV'ITlOIltCUI* die jaren ervaring heeft met nieuwbouw en renovatie-werken. Functie-eisen: - leidinggevende capaciteiten - flexibele inzet - in bezit van rijbewijs BE - leeftijd 30-35 jaar Heeft u interesse om ons team te komen versterken? Bel ons en vraag naar dhr. G.J. van Waveren. Wij bieden u: - goede arbeidsvoorwaarden - uw salariswensen in overleg - een gezellige werkkring (tijdelijke functie, van januari tot en met mei 2001) Wegens uitbreiding van onze activiteiten zijn wij op zoek naar: Je brief met c.v. zien we graag binnen 14 dagen tegemoet, gericht aan de directie van Rabobank Gouwezoom, postbus 333, 2800 AH Gouda. HET SEGMENT BEDRIJFSVOERING, vestiging Kleiweg te Gouda Het segment bedrijfsvoering bestaat uit 18 medewerkers, verdeeld over 3 teams. Voor nadere informatie omtrent deze 2 functies kun je bellen met Ronald Otto, commercieel manager Private Banking, tel.: (0182) 64 35 79. HET SEGMENT PRIVATE BANKING, vestiging Kleiweg te Gouda Het segment Private banking bestaat uit 18 adviseurs en 14 ondersteuners verdeeld over 6 teams. HET SEGMENT BEDRIJVEN, vestiging Kerkweg-Oost te Waddinxveen: Het segment bedrijven bestaat uit 40 medewerkers, verdeeld over 5 teams. IN ’T VEEN ADVOCATEN Op onze nieuwe gerbera-kwekerij zijn wij nog op zoek naar een Wij vragen: inzet en motivatie. Wij bieden: een prettige werksfeer en een goede beloning. Tevens is er nog plaats voor enkele part-timers (65+ ook welkom). Voor nadere informatie en kennismaking met ons bedrijf kunt u bellen of schrijven naar bovenstaand adres (Dhr. Weerheim). Medewerker back-office financieel advies beleggingen: Als medewerker back-office financieel advies beleggingen bied je belangrijke support voor het team, de een heid die financieel maatwerk levert aan particuliere klanten. Je biedt met name administratieve ondersteuning zoals het uitwerken van offertes. Kortom, je bent een ondersteuner van de bovenste plank. Een prachtkans voor een MBO’er om zich verder te ontwikkelen. Medewerker commerciële ondersteuning assistent bedrijvenadviseur: Het team accountmanagement bestaat uit 6 accountmanagers en 3 commerciële ondersteuners. Als gevolg van toegenomen werkzaamheden is het noodzakelijk het aantal ondersteuners uit te breiden. Als medewerker com merciële ondersteuning speel je een belangrijke rol in het team accountmanagement. Jij bent degene die de basis voor de marktbewerking legt. Daarnaast ben je voor klanten een belangrijk aanspreekpunt. Een functie voor een echte teamworker die goed kan luisteren en klantgericht is. Met de ambitie om na een jaar of twee door te groeien tot bedrijvenadviseur. Een HBO-opleiding in een financiële richting is daarvoor een prima basis. Medewerker kredietanalyse -beheer: Binnen het team kredietanalyse -beheer werken 5 medewerkers, waarvan 1 coördinator. Als medewerker kre dietanalyse -beheer bewaak je de financiële gezondheid van de bank. Je beoordeelt financieringen, geeft helder aan waar risico’s in de kredietportefeuille zitten en assisteert bij de afwikkeling van probleemfinancieringen. Verder zorg je dat de toetsingsnormen juist worden toegepast. Al met al heb je een belangrijke stem in het financieringsbeleid. Met je HBO-opleiding financiële richting, aangevuld met vaktechnische opleidingen, heb je al een stevig fundament. Tel daarbij op een objectief en afgewogen oordeel, overtuigingskracht en flexibiliteit en je bent een uitstekende kandidaat voor deze functie. l van g Myaveren Verwarmingsbedrijf Medewerker front-office financieel advies 7 huis- en hypotheekadvies: Als medewerker front-office financieel advies huis- en hypotheekadvies lever je belangrijke commeriële onder steuning voor het team. Jij bent o.a. degene die de hypotheekadviseurs op het juiste commerciële spoor zet. Onder meer door de zo belangrijke eerste afspraak met klanten te maken. Maar ook door de voorbereiding te verzorgen en de voortgang scherp in de gaten te houden. Bovendien organiseer je marketingacties. Kortom: je bent de spil in het team. Een mooie kans voor een commercieel MBO’er met enige relevante ervaring, die de dynamiek van het bankwezen goed wil leren kennen en de ambitie heeft om door te groeien. Rabobank Gouwezoom, gelegen in de Randstad en het groene Hart van Holland, is ont staan uit een fusie per 1 januari 2000 tussen de banken Gouda en Waddinxveen. Zij is hiermee één van de grotere banken binnen de Rabobankgroep geworden. Een bank met ca. 160 medewerkers, die een verzorgingsgebied van bijna 100.000 inwoners bestrijkt. Het werkgebied van de bank is dynamisch, mede door de aanleg en ont wikkeling van bedrijvenparken en woonlocaties. Teamleider Assurantiën: Voor deze functie heb je net iets meer nodig dan assurantie-adviseur en ben je een inspirerende coach. De oplei dingseisen zijn hetzelfde als voor assurantie-adviseur, aangevuld met leidinggevende capaciteiten. Als je al een aantal jaren ervaring hebt op het gebied van leidinggeven is dit een pre. Loodgieters- en installatiebedrijf Doortocht 9 2411 DS Bodegraven tel. (0172) 61 24 96 telefax (0172) 61 8410 Onze ambitie: met een breed pakket financiële diensten maximale klant- en medewerkerswaarde genereren. De markt wordt bediend vanuit drie vestigingen: Kleiweg en Bloemendaal (Gouda) en Kerkweg-Oost (Waddinxveen). Teamleider Facilitaire Ondersteuning: Als teamleider facilitaire ondersteuning werk je binnen het team nauw samen met en geef je leiding aan 5 colle ga’s. Je speelt een cruciale rol achter de schermen en voorziet in alles wat je collega’s nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen. Van gebouwen en werkplekinrichting tot telefooncentrales, je zorgt dat het allemaal werkt en je regelt het onderhoud. Verder zie je toe op de schoonmaak en de catering en waak je over de beveili ging van de bank. Dit alles doe je natuurlijk in nauwe samenwerking met de directeur Bedrijfsvoering en een aantal externe partners, waaronder onze toeleveranciers. En als iets beter kan, signaleer je dat snel en denk je mee over een concrete oplossing. Kortom, een afwisselende en zelfstandige baan die zich lang niet altijd laat plannen. Maar dat spreekt je juist wel aan. Je hebt een MBO-opleiding en liefst ervaring in een soortgelijke functie. Assurantie-adviseur: Het team Assurantiën bestaat uit 4 adviseurs en 4 commerciële ondersteuners. Eén van de adviseurs is tevens teamleider. Als assurantie-adviseur bedien je een groot aantal zakelijke klanten op het gebied van verzekerin gen. Bedrijven die te maken hebben met risico’s die om maatwerkoplossingen vragen. Je doel: advies en ver koop van het brede scala van verzekeringsproducten. Intern ben je een vakman op wie je collega’s altijd een beroep kunnen doen. Met een HBO-denk- en werkniveau, vaktechnische opleidingen (Assurantie A en B) en liefst ook een paar jaar ervaring heb je een prima basis. Die vul je aan met initiatief, overtuigingskracht, klant gerichtheid en de wil om resultaat te boeken. Voor nadere informatie over bovengenoemde functies kun je bellen met Jan Willem Groeneveld, commercieel directeur, tel. (0182) 64 34 02. Salarisindicatie: De salariëring van alle functies is uiteraard afhankelijk van opleiding en werkervaring, maar is zonder meer goed te noemen. De rabobank heeft een eigen CAO, goede primaire en uitstekende secundaire arbeidsvoor waarden (o.a. premievrij pensioen, 13e maand, uitstekende studiefaciliteiten en een bijdrageregeling in kosten kinderopvang). Mogelijk wordt voor de functies assurantie-adviseur en teamleider een assessment afgenomen. I DUOBAAN 16 UUR, INCLUSIEF ADV I 40 UUR, INCLUSIEF ADV l‘-i •J iS Functie-eisen Je beschikt over een diploma op MEAO/BA- of MBA-niveau, verder ben je vaardig in (toegepaste) software als Exact, Algemene informatie Het Opleidingscentrum SVS is een plezierige en informele organisatie om in te werken. Jouw vernieuwende inbreng wordt op prijs gesteld én gestimuleerd. Voor meer informatie over de vacature van administratief medewerker kun je con tact opnemen met Wim Rietveld, coördinator P&O en voor de vacature van boekhoudkundig medewerker met Sjaak Kuijf, coördinator Financiële administratie, beiden gedurende kantoortijden bereikbaar via telefoonnummer 0182 - 64 11 11. Taakomschrijving Je bent verantwoordelijk voor het controleren en coderen van inkomende facturen. Je verzorgt financiële analyses. Je handelt het uitgaande (elektronische) betalingsverkeer af en je onderhoudt interne contacten met betrekking tot finan ciële aangelegenheden. Je werkt samen in een enthousiast team met 5 collega's. Functie-eisen Voor deze functie is het belangrijk dat je minimaal een MAVO-opleiding hebt gevolgd en beschikt over admini stratieve ervaring. Je bent vaardig op de computer en beheerst het MS-Officepakket. Je hebt een goed ontwikkeld cijfermatig inzicht. Communicatie intern en extern gaat je Taakomschrijving Je verzorgt, samen met je collega, de administratieve onder steuning van de sectie P&O. Je werkzaamheden zijn, onder andere, controleren van declaraties, verlof- en ziekteregi- stratie, correspondentie rondom werving en selectie en arbeidsovereenkomsten en invoer van personeelsgegevens in het personeels- en salarisinformatiesysteem. Na een inwerkperiode ben je tevens in staat assistentie te verlenen bij de salarisadministratie. Het Opleidingscentrum SVS streeft ernaar meer personen uit etnische groeperingen en vrouwen aan te nemen. Zij worden nadrukkelijk uitgenodigd te solliciteren. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie is niet gewenst. Honorering We stellen je, afhankelijk van opleiding en werkervaring, voor deze tijdelijke functie een goed salaris en dito arbeids voorwaarden in het vooruitzicht. Excel en Word. Ervaring in een vergelijkbare functie is vereist. Je beschikt over uitstekende schriftelijke en mondelinge vaardigheden. Je werkt graag zelfstandig, maar ook in team verband kom je tot goede prestaties, ook in piekperiodes. Je bent in staat om problemen te analyseren en op te lossen. Wil je meer weten over het Opleidingscentrum SVS, kijk dan op Internet: http://www.svs.nl Honorering We stellen je, afhankelijk van opleiding en werkervaring, een goed salaris (maximaal 3925,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband) en dito arbeidsvoorwaarden in het vooruitzicht. Wij hebben, bijvoorbeeld, 27 verlof- en 18 roostervrije dagen, daarnaast hebben we een aantrek kelijke bedrijfsspaarregeling en een regeling kinderopvang. Heb je belangstelling voor een van deze functies? Laat het ons dan snel weten. Stuur je schriftelijke reactie met curriculum vitae vóór 1 januari 2001 naar het Opleidingscentrum SVS, sectie P&O, Postbus 76, 2740 AB Waddinxveen of naar svs@svs.nl Vermeld duidelijk naar welke functie je solliciteert. goed af, je bent klantgericht, werkt zelfstandig, neemt initiatief, kunt goed presteren in piekperioden. Je bent je bewust van de vertrouwelijkheid van de werkzaamheden binnen deze sectie en je handelt overeenkomstig. Indicatie voor de gewenste werktijden: 2 hele dagen (woensdag en donderdag) of 4 middagen (ma/di/wo/do). U assisteert een of meer advocaten en voert voor hem/haar alle ondersteunende werkzaamheden uit, zoals het uitwerken van brieven en processtukken (Word). Voorts wordt van u verwacht dat u onze cliënten ontvangt en telefonisch te woord staat. U hebt een positieve instelling, plezier in werken en een goed humeur. U houdt van precisie en kunt zelfstandig en onder druk werken. Aan In 't Veen Advocaten zijn 18 medewerkers verbon den, verdeeld over twee vestigingen. Onze cliënten zijn ondernemers en particulieren, die wij op diverse juridi sche terreinen bijstaan. Wilt u solliciteren of hebt u vragen? Wendt u zich dan tot: mr. H.M.L. Brands Postbus 335, 2400 AH Alphen aan den Rijn Tel.: (0172) 47 56 77 - Fax: (0172) 47 32 94 Email: brands@alphen.intveenadvocaten.nl Wij horen graag van u! drijf ‘ken heeft voor haar vestiging in Alphen aan den Rijn een vacature voor de functie (fulltime of parttime) van: VAN HASSELTWEG 24 2751 GZ MOERKAPELLE TEL. 0795933828 FAX: 0795931776 MOB. 06-22457550 O het schilders- en stuk, reclame- en presentat van ar "Werken bij het Opleidingscentrum SVS (140 medewerkers) is aantrekkelijk én afwisselend. In opdracht van werkgevers- en werknemersorganisaties en de overheid zorgen wij, als Landelijk Orgaan Beroepsonderwijs, voor een goede afstem ming tussen arbeidsmarkt en onderwijs. Dat vergt kennis van t de afzonderlijke sectoren, de arbeidsmarkt en de ontwikkelingen binnen bedrijven en de scholingsbehoeften van werknemers. De sectoren zijn, onder andere, schilderen, stukadoren en reclame, presentatie én communicatie. Dagelijks zijn er nieuwe impulsen voor verbetering, aanpassing, wensen en beleidsmatige afwegingen. Voor in ons fraaie pand in Waddinxveen zijn wij dan ook op zoek naar:

Kranten Streekarchief Midden-Holland

Weekblad voor Waddinxveen | 2000 | | pagina 31