LU
op de
van
Hèt winkelhart
NAJ AARSKRIEBELS
Tot ziens
MAXX
MULDER MODE
HAIR
Waddinxveen
HAIR
op de passage
1/1
SEPTEMBER
am
■•Wife
SchvJtfzkopf
I
- waar de winkelier zijn klanten kent.
CADEAUTIP: DE PASSAGEBON
i
1
- waar voldoende en gratis parkeer
plaatsen zijn.
Verkrijgbaar èn in te leveren bij alle
aangesloten Passagewinkeliers.
‘Een lach voor de spiegel’
o.a. met een autopedrace, hobbelfietsrace,
traptruck, vrachtkieperluchtkussen,
stokvangen, toren van Pisa,
evenwichtsbalk en nog veel meer....!
- waar u een cadeau voor iedere gele
genheid kunt vinden, nl. de passage-
bon.
z
o
m
Passage 57, Waddinxveen
Tel. (0182) 61 21 27
4
groter feest wordt.
•o
I
CM
CO
Dealer van o.a.: Arrow, Mc Gregor, Tenson, State of Art, For Fellows, Melka, Van Gils,
Desch, Lord Hamilton
De diverse collecties bieden
voor elk wat wils dit najaar, voor
ruige wandelingen en gezellige
avondjes bij de open haard tot
stijlvolle diners bij kaarslicht.
Wat is er mooier dan een
beetje kleur brengen in het leven van een kind
dat het moeilijk heeft. Daarom is het goed dat er CliniClowns zijn!
Samen met Schwarzkopf Professional organiseert onze salon deze actie.
(D
ar»
cu
<n
in
cu
co
LU
LU
x
c
o
o
M—
CD
<D
C
CD
CD
X
c
kinderen kunnen dan een Pritt Paintball
winnen.”
De actie loopt twee maanden, tot I
november. Met het dan opgehaalde
bedrag kan de stichting veel goed werk
doen. Op dit moment spelen bijna
zestig clowns in ruim honderd zieken
huizen door heel Nederland. Zij probe
ren ontspanmning te bieden aan kinde
ren die het moeilijk hebben door
ziekte, trauma of handicap. CliniClowns
heeft meer hulp nodig, omdat zij ook
de kinderen die niet in ziekenhuizen lig
gen, maar thuis verblijvende of revalide
rende patiënten willen bereiken.
Ballonnen en posters fleuren de Kapsa
lon Hair Maxx vanaf afgelopen maandag
op. De Passagekapsalon is begonnen
met de actie ‘Een lach voor de spiegel’.
Deze actie, die in samenwerking met
Schwarskopf wordt georganiseerd, is
bedoeld voor de Stichting CliniClowns
Nederland. Deze organisatie zorgt
ervoor dat kinderen die in het zieken
huis liggen ook nog iets hebben om
over te lachen. „We wilden graag eens
wat voor het goede doel doen”, aldus
Sandra. „En dit is een actie waar we
allemaal achter staan.”
Van elk Schwarzkopf Professional Finish
(OSIS) en Care (bc bonacure) product
dat de salon vanaf I september ver
koopt gaat vijftig eurocent direct naar
CliniClowns. Vijftig eurocent per pro
duct kan hoog oplopen. „Gemiddeld
verkoopt iedere medewerker zo’n tien
producten per week”, vertelt Sandra.
„Dat is in totaal tussen de zestig en
tachtig producten, iedere week.” Voor
de jongste kinderen is er tijdens de
actieperiode een kleurwedstrijd geor
ganiseerd. „De kinderen krijgen een
kleurplaat met kleurpotloodjes, die ze
ook mogen houden. De kleurplaat
moeten ze wel weer inleveren: twaalf
Voor kinderen is het aanstaande zaterdag feest in de Passage. De winke
liers van het hart van Waddinxveen organiseren die dag de Italiaanse Kin
derdag. „We wilden een keer iets voor kinderen organiseren”, vertelt Jim
Koster, voorzitter van de Passage Winkeliers Vereniging. „En we hebben
het maar gelijk goed aangepakt.” Er worden onder andere een autoped-
races en hobbelfietsraces gehouden, de toren van Pisa is in de Passage,
er is een evenwichtsbalk, een vrachtkieperluchtkussen en nog veel meer.
Met behulp van een stempelkaart, kunnen de kinderen aan het einde van
de dag ook nog iets lekkers ophalen.
Natuurlijk is ook aan de ouders gedacht. „De gratis koffie en stroopwa
fel toen de bestrating klaar was, was zo’n succes, dat doen we gewoon
nog een keer”, aldus Koster. Ook hebben vrijwel alle Passagewinkeliers
aanbiedingen, die gehel zijn aangepast aan het thema Italië. De Cl000
geeft bijvoorbeeld gratis flessen Italiaanse wijn weg bij de besteding van
een bepaald bedrag. De Passage wordt geheel versierd in Italiaanse stijl
en ook de muziek ontbreekt zaterdag niet.
Vanaf ongeveer 9.00 uur beginnen de activiteiten in de Passage. Als bege
leiding bij de spelletjes staan leden van de vulploeg van de Cl000. „We
hadden hiervoor eerst de Waddinxveense Scouting benaderd”, licht Kos
ter in. „Er komt in de toekomst ook een samenwerking tussen de scou
ting en de Passage, maar nu konden we er jammer genoeg nog niets
mee.” De begeleiders dragen speciale T-shirts, waarop duidelijk staat aan
gegeven bij welk spelletje ze horen. De hele dag de Waddinxveensen vrij
willige EHBO aanwezig, als extra veiligheid. De kinderen krijgen een
stempelkaart mee, waar alle spelletjes opstaan. Als ze alle zeven spelle
tjes hebben afgerond, kunnen ze bij Van der Berg een Mini Pizza ophalen.
Voor vier stempels, van welke spelletjes dan ook, krijg je een ijsje.
De organisatie van de dag verliep geheel vlekkeloos. Koster: „Met het
bestuur van de Winkeliersvereniging hebben we de taken gewoon ver
deeld; iedereen deed een beetje. Het is mooi dat dat onderling zo kan.”
Wanneer u de komende periode een Schwarzkopf Professional Finish of
Care product bij ons koopt schenken wij 0,50 per verkocht product aan
de 11 jarige Stichting CliniClowns Nedgdand. Doe mee en zorg dat het
11 jarig bestaan van CliniOMH^^B
I 11^
Italiaanse
v— linl Cdowns
kinderspelen!
LO
T5
CU
X
BUSINESS CASUALS
Kinderdag
PROFESSIONAL
hèt ivinkelhart
Passagenieuws
Waanzinnige