Ook aan een topproduct werken?
lakschuurders
machinaal houtbewerkers
meubelmakers
VANDERLOO
de Bruggen
LOGISTIEK MEDEWERKER
RECEPTIONISTE MET TALENKNOBBEL
INTERESSANT VOOR JOU?
MEER WETEN?
FLEXIBELE SECRETARESSE
DIE KAN NOTULEREN
VASTE BAAN 24-36 UUR
Een slimme combinatie
Werken en leren
bij Ipse de Bruggen!
-E
REGELAAR VOOR
INTERNATIONALE VERHUIZINGEN
VASTE BAAN FULLTIME
BEL NU EERST
VOOR WAT MEER INFO.
20% ADMINISTRATIEF, VASTE BAAN
VASTE BAAN IN WARMOND
BEL ONS VOOR EEN EERSTE GESPREK.
BEL 0172-478480
REAGEREN? BEL ONS DAN OP 0172-478480
REAKT Facilitair
Op dit moment hebben wij plaats voor ervaren:
In ons moderne bedrijfspand, waar zoveel mogelijk met geavanceerde
apparatuur gewerkt wordt maar waar vakmanschap een vereiste blijft,
maken ca 65 vakmensen in een prettige werksfeer met oog voor detail
en gevoel voor kwaliteit meubels en betimmeringen voor superjachten.
Heeft u een juiste opleiding en enige jaren ervaring? Bezoek dan onze
website www.vanderlooyachtinteriors.nl en neem contact met ons op.
Functie-eisen:
- je hebt MBO werk- en denknivo;
je bent niet bang voor de telefoon en durft ook in het Engels te bellen met cliënten.
ervaring met software als Word en Excel is nodig, kennis van Exact Globe is een pre.
Functie-eisen:
secretariële/administratieve opleiding op MBO-niveau
basiskennis van de Nederlandse, Engelse, Duitse en eventueel Franse taal
kennis van de bekende Office-pakketten
soortgelijke werkervaring
Voor verdere informatie en sollicitatie kunt
u zich richten tot Dhr. P. den Dekker.
Functie-eisen:
heb jij minimaal MBO-niveau,
heb je een No-nonsense mentaliteit
ben je op zoek naar een fulltime baan met toekomst?
Functie-eisen:
een pittig karakter
een zelfstandige werkinstelling
secretaresse-opleiding of werkervaring
goede kennis van de Nederlandse taal
enkele jaren ervaring in een soortgelijke functie
Wij zijn een containerteeltbedrijf en kweken visuele pro
ducten in de pot. Arbeidsvoorwaarden volgens Cao voor de
open teelt.
Onze opdrachtgever is een distributeur van laboratorium materiaal. Haar klanten zijn laboratorium
medewerkers, research personeel, hoofden van laboratoria, artsen, biochemici en inkoop afdelingen
in Nederland, België/Luxemburg en Frankrijk.
Het bedrijf telt 14 enthousiaste medewerkers met 2 directeuren.
De sfeer is ongedwongen, informeel maar professioneel en soms erg hectisch.
Jij bent verantwoordelijk voor ontvangst en verzending van onze producten’ naar ziekenhuizen en
onderzoeksinstellingen in binnen- en buitenland, en verzendt expreszendingen, staat cliënten telefo
nisch te woord en houdt alles bij in het voorraadsysteem.
Je werk is niet louter en alleen logistiek maar er komt ook een stuk administratie bij kijken.
U kunt uw sollicitatie schriftelijk richten aan:
Vaste plantenkwekerij Rémon Bakhuijzen
Burgemeester Smitweg 90
2391 NG Hazerswoude-dorp
Tel: 0648468775
E-mail: remonbakhuyzen@kpn-officedsl.nl
Medewerker
Gehandicaptenzorg
niveau 3 (MMZ/VIG) en niveau 4 (MGZ)
MBO-Verzorgende IG
niveau 3
Uitzendbureau Rijnstreek BV
Utrechtstraat 102
2408 GS Alphen aan den Rijn
Tel.: 0172-478480
Fax: 0172 - 478165
werk@uitzendbureaurijnstreek.nl
www.uitzendbureaurijnstreek.nl
MBO-Verpleegkundige
niveau 4 (ook verkorte leerroute)
Vaste plantenkwekerij Rémon Bakhuijzen
heeft per direct plaats voor een enthousiaste
FULLTIME TUINMEDEWERKER
op de locatie Hazerswoude-dorp
Voor een leverancier in de grafische wereld zijn wij op zoek naar een nieuw visitekaartje voor de
receptie. De producten die in Amerika worden gemaakt, worden vanuit Warmond over de hele wereld
verkocht en technisch ondersteund.
Je kunt je voorstellen dat er dus nogal wat telefoontjes in het Engels binnenkomen.
Het is niet nodig om echte gesprekken in de verschillende talen te voeren; doorverbinden in verschil
lende talen is wel belangrijk.
Naast het telefoon-/fax- en mailverkeer help je met administratief werk voor de afdelingen verkoop
binnendienst, inkoop en financiële administratie.
Werktijden: Ma-Di-Wo-Do 8.30/1 7.00 uur. Vr 8.30/1 6.00 uur
Stichting FlexKeur ^BBU
Erkenningsregeling voor de uitzendbranche Lhhhemhh
Coenecoop 208, 2741 PK Waddinxveen, The Netherlands
E-mail postmaster@vanderlooyachtinteriors.nl
Phone +31(0)182 612 810, Fax +31(0)182 614 074
Royal Van Lent company
YACHTINTERIORS
Bij een overheidsinstelling in de directe omgeving van Alphen aan den Rijn
hebben ze een vacature voor een pittige jongedame.
In een team van secretaresses ondersteun je diverse medewerkers van meerdere afdelingen.
Het gaat dan om secretariële, representatieve en administratieve werkzaamheden, waaronder:
- beheren van de agenda, verzorgen van de correspondentie, bedienen van telefoon,
zorgen voor tekstverwerking van vertrouwelijke stukken en archivering daarvan;
- voorbereiden van vergaderingen; klaarleggen van stukken voor vergaderingen,
opmaken van agenda, verzorgen catering, versturen van uitnodigingen e.d.;
- post sorteren, coderen van facturen, afspraken maken voor de manager, correspondentie, notuleren.
Dit is een lekkere regelfunctie voor iemand die zich goed kan I
redden in de Engelse taal. Bij een bedrijf in Alphen aan den Rijn
dat internationale verhuizingen en industriële verpakkingen
verzorgt, kan je per direct aan de slag. Jij hebt gedurende de
verhuizing contact met je klanten, regelt de douaneformaliteiten,
kiest de slimste manier van transport, zorgt voor vervoer,
maakt de douane wegwijs als ze in de opslag willen
controleren, etcetera. Geen dag is hier dus hetzelfde!
UITZENDBUREAU
I
j-
X
■HE
REAKT Facilitair biedt full service op het gebied van
schoonmaak, onderhoud en verbouwing. Maatwerk en
persoonlijk contact zijn kenmerkend voor onze werkwijze.
Er werken 25 mensen die van aanpakken weten.
Je wilt wel een opleiding doen, maar je moet er niet aan denken om hele dagen in de school
banken te zitten. Kies dan voor de combinatie werken en leren bij Ipsede Bruggen. Je verdient
meteen een salaris en leert tegelijkertijd een vak. Een beroep waar ook in de toekomst grote
behoefte aan is en dus grote kansen biedt op werk.
In september 2009 starten wij weer met diverse BBL-opleidingen voor mensen die zich op
enthousiaste en professionele wijze willen inzetten voor onze cliënten. Daarom zijn wij voor
diverse locaties, o.a. in Nieuwveen, Waddinxveen en Zwammerdam, op zoek naar
Meer weten?
Wij organiseren twee informatieochtenden waarop we je meer kunnen vertellen over de
opleidingen, de arbeidsvoorwaarden en het werken bij Ipse de Bruggen. Ook bestaat de
mogelijkheid om te worden rondgeleid op de dagbesteding en de woningen om de sfeer te
proeven van alle activiteiten die er plaatsvinden.
Op zaterdag 31 januari ben je van harte welkom op Landgoed Hooge Burch in
Zwammerdam en op zaterdag 7 februari op Landgoed Ursula in Nieuwveen.
Meld je aan vooreen van deze dagen bij de afdeling Arbeidsmarkt, telefoon 0172-245 666 of
245 653 of per e-mail mieke.verkerk@ipsedebruggen.nl. Je ontvangt dan een introductiepakket.
Of kijk op www.ipsedebruggen.nl. Ook kun je op www.scholieren.tv zien wat werken en
leren bij Ipse de Bruggen inhoudt.
Ipse de Bruggen is een veelzijdige organisatie in Zuid-Holland. We bieden zorg,
ondersteuning, behandeling en begeleiding aan ruim 4.000 cliënten met een
‘verstandelijke of meervoudige beperking. Ipse de Bruggen heeft een grote
diversiteit aan cliënten en biedt vele vormen van zorg in woon- of dagbestedings-
locaties, thuis of op school.
acatures
Regionale Nieuwsbladen Groep
Op al onze aanbiedingen, opdrachten en overeenkomsten zijn van toepassing de algemene voorwaarden voor ter beschikkingstelling van
uitzendkrachten en arbeidsbemiddeling van de Nederlandse Bond van Bemiddelings- en Uitzendondernemingen (NBBU), gedeponeerd bij de arrondis
sementsrechtbank en de Kamer van Koophandel. Aansluitnummers GAK 026.146.952.09-01-01/02 SFB 25/601583/6. Vergunning CBA/T97.0247
Ipse de Bruggen biedt bijzondere zorg aan bijzondere mensen. Ruim 5.500
medewerkers en 1.500 vrijwilligers zetten zich met hart en ziel in. Ipse de
Bruggen investeert in haar medewerkers en geeft hen de ruimte om hun
talenten te ontwikkelen en persoonlijk te groeien.
J.
Van der Loo Yachtinteriors bv
Wij zijn met spoed op zoek naar enthousiaste
schoonmaakmedewerkers en
glazenwassers (m/v)
(uren in overleg)
Je weet van aanpakken en hebt een servicegerichte en flexibele instelling. Bij voorkeur
heb je al wat werkervaring en ook een rijbewijs is handig.
Wij bieden een prettige en uitdagende werkomgeving met voldoendé ontwikkelings- en
opleidingsmogelijkheden. Salaris en arbeidsvoorwaarden zijn conform CAO Schoonmaak- en
GI aze n wassersbed rijf.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Gijs de Jong, tel. 06 547 508 05.
Je kunt ook meteen reageren.
Stuur dan je sollicitatiebrief en cv binnen 8 dagen naar:
servicecentrum REAKT Groep, Gentseweg 5-tl, 2803 PC Gouda,
ter attentie van Suzanne Klijn - van Soest of mail naar s.klijn@reakt.nl.