I reiamij I vander’LOO F 5 (U yy Altijd actueel: de weekkrantnl woensdag 15 december 2010 Weekblad voor Waddinxveen/Gouwe Koerier pagina 40 Vander LOO party business events zoekt "FULLTIMER" VOOR HET MAGAZIJN (M/V) Commercieel medewerker binnendienst (MA/) www.vanderloo-events.nl - -- Voor deze functie is nodig: Bekendheid met horecamaterialen en het onderhoud ervan Enig technisch inzicht Accuratesse in woord en daad Bereidheid om op partijen mee te draaien Goede beheersing van de Nederlandse taal Bij voorkeur in bezit van het rijbewijs B-E Mocht je interesse gewekt zijn stuur dan een e-mail met je motivatie en CV aan roel@vanderloo-events.nl. Het magazijn vormt een spilfunctie in onze organisatie. Immers alles moet kloppen óp een partij. Er mag geen theelepeltje ontbreken. Dit kan alleen als de basis goed is: een goed georganiseerd logistiek systeem waarvan het magazijn de basis is. De voornaamste werkzaamheden bestaan uit: Het verzamelen van goederen en apparatuur voor de partijen De ontvangst van de goederen en apparatuur na gebruik Het laden en lossen ervan Beheren van de magazijnruimte, stellingen en transport hulpmiddelen Het verrichten van eenvoudige onderhouds werkzaamheden Zelfstandige medewerker personeel salarisadministratie m/v (16 uur) KWALITEITSFUNCTIONARIS/DOSEERADVISEUR r r DE GOUWE HomePIqii bouwt NU op Haïti bouw mee! Salariëring: FWG45(=max €2.741 bruto per maand), CAO voor ziekenhuizen Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. et advertentie Voor de functie geldt dat het gaat om een fulltime (40 uur) dienstverband. Jouw sollicitatiebrief kan je sturen naar: Functie eisen: Voltooide opleiding tot klinisch chemisch analist of verpleegkundige met ruime ervaring in de patiëntenzorg HBO werk-en denkniveau Kennis en ervaring met kwaliteitssystemen is een pré Bekendheid met CCKL richtlijnen is een pré Analytisch cijfermatig inzicht Flexibele instelling Ervaring met een Windows omgeving Zelfstandig kunnen werken Coördineren, stimuleren en verantwoordelijkheid dragen Leidinggevende capaciteiten Bereidheid tot het volgen van een opleiding tot doseeradviseur bij de Federatie van NederlandseTrombosediensten. Doseeradviseur De doseeradviseur: behandelt patiënten met orale antistolling in de poliklinische setting middels het geven van doseeradviezen onderhoudt contacten met en adviseert de patiënt en andere dienstverleners en instanties over de antistollingsbehandeling onderhoudt medische kennis omtrent behandeling met antistollingsmiddelen voert patiëntgegevens in alles onder eindverantwoordelijkheid van de doseerarts Kwaliteitsfunctionaris De kwaliteitsfunctionaris: ontwikkelt, ondersteunt en adviseert bij het opzetten en in stand houden van het kwaliteitsbeleid en maakt de vertaalslag naar kwaliteitsplannen, kwaliteitssysteem en auditing initieert en stimuleert het kwaliteitsdenken binnen de trombosedienst doet voorstellen ten aanzien van het formuleren van het kwaliteitsbeleid adviseert de directie over ontwikkeling, verbetering en aanpassing van het kwaliteitsbeleid vertaalt het beleid naar concrete werkafspraken, procedures en protocollen heeft gedelegeerde bevoegdheid tot implementatie van de kwaliteitsnormen registreert en verzamelt relevante gegevens ten behoeve van het (kwaliteits)jaarverslag, het managementreview en het jaarplan bewaakt en evalueert de naleving van het kwaliteitsbeleid De Trombosedienst Gouda is een zelfstandige professionele gezondheids organisatie. Wij verzorgen de poliklinische antistollings-behandeling voor ca 4500 trombosedienstpatiënten in de regio Midden-Holland. Wij bieden - Part time functie van 4 dagen per week (4 uur per dag) - Hoge mate van zelfstandigheid en eigen inbreng - Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden - Informele en no-nonsense werkomgeving - Werkomgeving met hoogwaardige kwaliteitsproducten Voor meer informatie, bel 0182-513644 en vraag naar mevr. H. Kapteijn. Schrijf binnen 14 dagen uw sollicitatiebrief met C.V. naar: Machinefabriek De Gouwe BV, t.a.v. mevr. H. Kapteijn, Goudkade 8-10, 2802 AA Gouda. Of e-mail naar: hkapteijn@degouwe.nl Wij zoeken een enthousiaste collega die op de hoogte is van actuele wet- en regelgeving en met sterk ontwikkelde administratieve vaardigheden. De functie - Je voert zelfstandig de personeels- en salarisadministratie uit; - Je verzorgt de ziekmeldingen en wettelijke meldingen; - Je ondersteunt het management met rapportages; - Je onderhoudt contacten en maakt afspraken met toeleveranciers van personeelsdiensten (salarisverwerker, arbodienst, werving selectie); - Je zorgt op verzoek van de leidinggevende voor een opleidingsaanbod en zorgt waar mogelijk voor subsidieaanvragen; - Je beheert en past indien nodig het personeelshandboek en de arbeidsvoorwaardenregelingen aan. Wij vragen - Zelfstandigheid, initiatiefrijk, enthousiasme en betrokkenheid - Je hebt een mbo opleiding (personeel organisatie) - Actuele kennis van relevante wet- en regelgeving - Je bent ICT-vaardig, met name Word, Excel - Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring in een zelfstandige functie medewerker personeel- salarisadministratie Machinefabriek De Gouwe BV bestaat ruim 60 jaar en heeft zich de laatste decennia ontwikkeld tot een specialist op het gebied van engineering en fabricage van roestvast stalen tanks- en apparaten. Het betreft hoog gekwalificeerde producten voor opslag en productie in de voedingsmiddelen,- cosmetische- en chemische industrie. Onze producten worden, van enkel stuks tot turnkey projecten, op maat geconstrueerd en geleverd volgens de specifieke eisen van onze opdrachtgevers. Rehamij biedt jou: Een enthousiast, jong team met korte lijnen. De arbeidsvoorwaarden zijn uitstekend. Wij hebben goede opleidings- en doorgroei mogelijkheden. Een informele werksfeer binnen een professionele organisatie. Deskundigheid en betrokkenheid van onze werknemers is onze kracht. Jouw profiel: Commerciële instelling en accuraat. Enthousiast, serieus, klantgericht en creatief Je werkt zelfstandig maar wel graag in een team. Opleiding op MBO/HBO niveau De meest voorkomende computerprogramma’s beheers je In deze afwisselende functie onderneem je commerciële activiteiten om PBM (persoonlijke beschermingsmiddelen) bij onze relaties onder de aandacht te brengen. Je adviseert onze relaties over het juiste gebruik van PBM, de prijzen en levertijden. Je maakt offertes en volgt deze zelf op. Via de telefoon breng je jouw enthousiasme voor onze producten over. Als importeur van persoonlijke beschermingsmiddelen (PBM) zoals werkhandschoenen, werkkleding en veiligheidsschoenen, zijn wij ter versterking van ons verkoopteam op zoek naar een: Rehamij Nederland BV T.a.v. Jason van Rijen Postbus 90 2860 AB BERGAMBACHT Werktijd: 24-32 uur (nader in te vullen) party business events t) MAC Hl N E F A 8 R I E K Voor informatie over de functie kunt u contact opnemen met Kirsti Janmaat 0182-570237 Schriftelijke sollicitaties kunt u voor 7 januari 2011 richten aan: Trombosedienst Gouda t.a.v. mevrouw C.E. Janmaat, Bleulandweg 3,2803 HG Gouda of via de email: lnfo@trombosedienstgouda.nl 1

Kranten Streekarchief Midden-Holland

Weekblad voor Waddinxveen | 2010 | | pagina 40