I
reiamij
I
vander’LOO
F
5
(U
yy Altijd actueel: de weekkrantnl
woensdag 15 december 2010 Weekblad voor Waddinxveen/Gouwe Koerier pagina 40
Vander LOO party business events zoekt
"FULLTIMER" VOOR HET MAGAZIJN (M/V)
Commercieel medewerker binnendienst (MA/)
www.vanderloo-events.nl
- --
Voor deze functie is nodig:
Bekendheid met horecamaterialen en het onderhoud
ervan
Enig technisch inzicht
Accuratesse in woord en daad
Bereidheid om op partijen mee te draaien
Goede beheersing van de Nederlandse taal
Bij voorkeur in bezit van het rijbewijs B-E
Mocht je interesse gewekt zijn stuur dan een e-mail met je
motivatie en CV aan roel@vanderloo-events.nl.
Het magazijn vormt een spilfunctie in onze organisatie.
Immers alles moet kloppen óp een partij. Er mag geen
theelepeltje ontbreken.
Dit kan alleen als de basis goed is: een goed georganiseerd
logistiek systeem waarvan het magazijn de basis is.
De voornaamste werkzaamheden bestaan uit:
Het verzamelen van goederen en apparatuur voor de
partijen
De ontvangst van de goederen en apparatuur na gebruik
Het laden en lossen ervan
Beheren van de magazijnruimte, stellingen en transport
hulpmiddelen
Het verrichten van eenvoudige onderhouds
werkzaamheden
Zelfstandige medewerker
personeel salarisadministratie
m/v (16 uur)
KWALITEITSFUNCTIONARIS/DOSEERADVISEUR
r
r
DE GOUWE
HomePIqii bouwt NU op Haïti
bouw mee!
Salariëring: FWG45(=max €2.741 bruto per maand), CAO voor ziekenhuizen
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
et
advertentie
Voor de functie geldt dat het gaat om een fulltime (40 uur) dienstverband.
Jouw sollicitatiebrief kan je sturen naar:
Functie eisen:
Voltooide opleiding tot klinisch chemisch analist of verpleegkundige met
ruime ervaring in de patiëntenzorg
HBO werk-en denkniveau
Kennis en ervaring met kwaliteitssystemen is een pré
Bekendheid met CCKL richtlijnen is een pré
Analytisch cijfermatig inzicht
Flexibele instelling
Ervaring met een Windows omgeving
Zelfstandig kunnen werken
Coördineren, stimuleren en verantwoordelijkheid dragen
Leidinggevende capaciteiten
Bereidheid tot het volgen van een opleiding tot doseeradviseur bij
de Federatie van NederlandseTrombosediensten.
Doseeradviseur
De doseeradviseur:
behandelt patiënten met orale antistolling in de poliklinische setting middels
het geven van doseeradviezen
onderhoudt contacten met en adviseert de patiënt en andere dienstverleners
en instanties over de antistollingsbehandeling
onderhoudt medische kennis omtrent behandeling met antistollingsmiddelen
voert patiëntgegevens in
alles onder eindverantwoordelijkheid van de doseerarts
Kwaliteitsfunctionaris
De kwaliteitsfunctionaris:
ontwikkelt, ondersteunt en adviseert bij het opzetten en in stand houden
van het kwaliteitsbeleid en maakt de vertaalslag naar kwaliteitsplannen,
kwaliteitssysteem en auditing
initieert en stimuleert het kwaliteitsdenken binnen de trombosedienst
doet voorstellen ten aanzien van het formuleren van het kwaliteitsbeleid
adviseert de directie over ontwikkeling, verbetering en aanpassing van het
kwaliteitsbeleid
vertaalt het beleid naar concrete werkafspraken, procedures en protocollen
heeft gedelegeerde bevoegdheid tot implementatie van de kwaliteitsnormen
registreert en verzamelt relevante gegevens ten behoeve van het
(kwaliteits)jaarverslag, het managementreview en het jaarplan
bewaakt en evalueert de naleving van het kwaliteitsbeleid
De Trombosedienst Gouda is een zelfstandige professionele gezondheids
organisatie. Wij verzorgen de poliklinische antistollings-behandeling voor
ca 4500 trombosedienstpatiënten in de regio Midden-Holland.
Wij bieden
- Part time functie van 4 dagen per week (4 uur per dag)
- Hoge mate van zelfstandigheid en eigen inbreng
- Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
- Informele en no-nonsense werkomgeving
- Werkomgeving met hoogwaardige kwaliteitsproducten
Voor meer informatie, bel 0182-513644 en vraag naar mevr. H. Kapteijn. Schrijf binnen 14 dagen
uw sollicitatiebrief met C.V. naar: Machinefabriek De Gouwe BV, t.a.v. mevr. H. Kapteijn,
Goudkade 8-10, 2802 AA Gouda. Of e-mail naar: hkapteijn@degouwe.nl
Wij zoeken een enthousiaste collega die op de hoogte is van actuele wet- en regelgeving en met
sterk ontwikkelde administratieve vaardigheden.
De functie
- Je voert zelfstandig de personeels- en salarisadministratie uit;
- Je verzorgt de ziekmeldingen en wettelijke meldingen;
- Je ondersteunt het management met rapportages;
- Je onderhoudt contacten en maakt afspraken met toeleveranciers van personeelsdiensten
(salarisverwerker, arbodienst, werving selectie);
- Je zorgt op verzoek van de leidinggevende voor een opleidingsaanbod en zorgt waar mogelijk
voor subsidieaanvragen;
- Je beheert en past indien nodig het personeelshandboek en de arbeidsvoorwaardenregelingen aan.
Wij vragen
- Zelfstandigheid, initiatiefrijk, enthousiasme en betrokkenheid
- Je hebt een mbo opleiding (personeel organisatie)
- Actuele kennis van relevante wet- en regelgeving
- Je bent ICT-vaardig, met name Word, Excel
- Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring in een zelfstandige functie medewerker personeel-
salarisadministratie
Machinefabriek De Gouwe BV bestaat ruim
60 jaar en heeft zich de laatste decennia
ontwikkeld tot een specialist op het gebied
van engineering en fabricage van roestvast
stalen tanks- en apparaten. Het betreft
hoog gekwalificeerde producten voor opslag
en productie in de voedingsmiddelen,-
cosmetische- en chemische industrie.
Onze producten worden, van enkel stuks
tot turnkey projecten, op maat geconstrueerd
en geleverd volgens de specifieke eisen van
onze opdrachtgevers.
Rehamij biedt jou:
Een enthousiast, jong team met korte lijnen. De arbeidsvoorwaarden zijn uitstekend.
Wij hebben goede opleidings- en doorgroei mogelijkheden. Een informele werksfeer
binnen een professionele organisatie. Deskundigheid en betrokkenheid van onze
werknemers is onze kracht.
Jouw profiel:
Commerciële instelling en accuraat.
Enthousiast, serieus, klantgericht en creatief
Je werkt zelfstandig maar wel graag in een team.
Opleiding op MBO/HBO niveau
De meest voorkomende computerprogramma’s beheers je
In deze afwisselende functie onderneem je commerciële activiteiten om PBM
(persoonlijke beschermingsmiddelen) bij onze relaties onder de aandacht te
brengen. Je adviseert onze relaties over het juiste gebruik van PBM, de prijzen
en levertijden. Je maakt offertes en volgt deze zelf op. Via de telefoon breng je jouw
enthousiasme voor onze producten over.
Als importeur van persoonlijke beschermingsmiddelen (PBM) zoals
werkhandschoenen, werkkleding en veiligheidsschoenen, zijn wij ter versterking
van ons verkoopteam op zoek naar een:
Rehamij Nederland BV
T.a.v. Jason van Rijen
Postbus 90
2860 AB BERGAMBACHT
Werktijd: 24-32 uur (nader in te vullen)
party business events
t)
MAC Hl N E F A 8 R I E K
Voor informatie over de functie kunt u contact opnemen met Kirsti Janmaat 0182-570237
Schriftelijke sollicitaties kunt u voor 7 januari 2011 richten aan:
Trombosedienst Gouda t.a.v. mevrouw C.E. Janmaat, Bleulandweg 3,2803 HG Gouda of via
de email: lnfo@trombosedienstgouda.nl
1