r
r
IER
ven
dig?
NZE
i
in
Malons
en
juffken
CUM
I
w.
Binnenland
Schoonhoven
slef. 2844
Gorkum
den,
«»«»-
aan banden
Trisisinstan ieM?
Een bloedige veldslag.
van deviezen.
Marken in plaats
t
n JÜLI MM
ACHT BLADZIJDEN.
BAANDAG 25 JÜTJ igjjj
N«. m-
ir
modder gevuld
Bi
320.10.47;
-I-
-’■«n
DE BOUW VAN DE NOORD -BRUG.
heer
be-
iwcrlsis-
redach,te
AlrftBKAND.
Vereeniging gedupeerd.
Zondagmorgen,
suit U meer
i noodig It?
m besluit en
oestel aan bij
ET SUCCES!
3i.Rdam
niets
vast-
B)
47.
107.53.42; 56. Hellemons
den
half
stra-
1
ënz.
naar
aan-
het ge-
op de
■n daar-
jelasten,
ouwpro-
jeconsu-
eeds in
goudfleviezen denken, mlakt, dat
achtergrond werd gebracht, dan
volk vermoedelljjk we1| arender
cf tex X^XiU Led wav finder
- Dan me_
aandeld en
:r|der kcml
ngsvriji eid
bxr.dca géi
en vex
van koophai dal
zijn afgelooien.
j. De Inter-
f andere we-
Idlge verlies,
NIEUWE ITALIAANSCHE GEZANT.
Tot Italiaansch gezant bij ons Hof is
benoemd de heer Pellegrino Ghigi.
De nieuwbenoemde gezant behoort tot
de „fascisten van het eerste uur” en heeft
destijds aan de opmarsch naar Rome deel
genomen. In 1932 werd hij benoemd tot
consul-generaal te Tanger, in 1935 volg,-
de zijn benoeming tot gezant te Cairo. Als
zoodanig heeft hij o.a. Italië vertegen
woordigd bij de begrafenis van koning
Foead. In 1936 verkreeg de heer Pelle
grino Ghigi’ den titel van buitengewoon
gezant en gevolmachtigd minister eerste
klasse.
een
gespeeld
Fa. Borsje
twee stralen,
in
het
De Ronde van Frankrijk is Vrijdag prac
tised beslist: Bartall ontnam Vervaecke
de gele leiderstrui en stond na de veer
tiende étappe op de eerste plaats van
het algemeen klassement met niet min
der dan achttien minuten voorsprong op
nummer twee, den Luxemburger Mathias
Clemens, die Vervaecke naar de derde
plaats had verwezen.
Op alle drie berge was Bartall, de ko
ning der klimmers, eerste en kreeg daar
door tevens verscheidene minuten tijds-
yergoeding. Bovendien wist hij de étap
pe, welke van Dlgne naar Brian$on leid-
yiruien e* müê Jtwa» Aii al-,
5 regels f 1.80
f 0.20; derde
prijs. Adver-
gr t i ge-
Gorcumer’C
van próducj
niet loonent
en dat de I
bewaard. D4
opbrengen el
Adrertentièn1-6
elke regel meer f
plaatsing hal ven
tentiën worden
plaatst in .De 1
burg) 105.3||7; 6. Vicini (Italië) 105 36.39;
7. Lowie JBelgië) 105.41.29; 8. Magne
(Frankrijk A) 105.45.36; 9. Jtint (België)
105.5818; 10. Glanello (mnkrijk
105.56.34; 42. MiddeU-mp 107.23.20;
Van Schendel
10934.50.
ie
Jen V]
gedaan, die niet te bjsst j
Waarom c* 2
dat de uitVoer der la
hokt en^dawallom teelti
ten woeden Ingevoerd, I
de marl
peil' voor
>oer daarv<
staat klan
i vandAar C
volgd is van'hef fingpn b
welke heffingen, na i
voor het betalen vin s
dere kosten en voor heM’ op peil houdend
der fondsen, by den boer Iterecht komen.
Is het echter wel juist dat de export
hokt? Dultschland zou een enorme hoen
veelheid Nedexjlandsche landbouw pro
ducten kunnen gebruiken tegen loonende
prijzen .mits in marken en niet in de
viezen berekend! Indien men daartoe
zou overgaan, behoefde niet een groot ge
deelte op de mestvaalt terecht te komen
of behoefde op de Engelache markt geen
goederen van onze boeren tegen te lage
prijzen worden aangeboden.
Waarom neemt de regeering niet het
risico van de markensaldo? De overheid
zou den boer of den exporteur der Neder-
TH JAARGANG,
NIEUWSBLAD VOOR ZUID HOLLAND EN UTRECHT
1 SCHDONHOVENSCHE COURANT
J Telef. 20. Tel.-Adres: Vaunootsn S. A W. N. VAN NOPTEN, SCHOONHOVEN, HAVEN 25. Postrekening 13763. 1
VMtge.telde bspalmgea leg. a ongevallen verkeerd voor bedragen, gewaarborgd door do NIEUWE HAVBANK to Sehiodam, van
Qllfl Guidon bij verlies Iflfl Gulden by verliet AA Gulden by vorhoe van De vorzekarde moot in hol
een oog.1 VU van een duim. UV een anderen vinger. bentin van oen poli*
fe tribune branflde ech
te! en de brandweer had
iet vuur daartoe te beperken.
Wëïd nog groter, toen
iru Met modder gevuld
op 'een gegeven moment
i^fyemaal niet te denken
1 twee andere slangen
Ion het vuur met ver
dorden aangetast.
Toir de France vrijwel beslist.
ITALIË EN BELGIE STRIJDEN OM
DE EER.
Aan deze crtelswettei
veel fouten en op
met h,ejt college van I
rissen worden die fc
besproken, zonder dfl
ABONNK’S, die sich aan ouzo administratie opgevea voor de vërtekenug, zya volgent do
O/kAfl Guidon by lovontlango üuldtn QAA Guldéa by;verliot
ZuVV ongetchiktnoid. UW ovoriyden. JUu van hand ot voet,
omstreeks
[over twaalf, is de publieke tribu-
aan
FRANCO'S OPMARSCH HAAR
SAGUNTO,
Met geweld tracht generaal Franco de
opmarsch der rechtsche troepen
Segorbe en Sagunto te forceeren,
gezien het front der regeeringstroepen
zoo taai tegenstand biedt, dat het nor
male offensief de witten niet nader tot
pun doel brengt.
Daarom tracht Franco een doorbraak
te bewerken, waartoe hij 600 kanonnen
Zn 500 vliegtuigen in den strijd heeft
geworpen.
Maar ook nu weten de regeeringstroe-
pen nog van geen wijken en zoodoende
heeft de strijd het karakter aangenomen
van een bloedige veldslag, die nog wordt
verergerd door een ontzettende hitte en
gebrek aan drinkwater, zoodat de solda
ten groote ontberingen lijden. Intus-
schen dreigt de situatie voor de link-
schen toch onhoudbaar te worden en de
laatste versterkingen, die de republikei
nen ter verdediging van Sagunto heb
ben aangelegd, staan op het punt tebe-
lEWijken.
Nationalistische vliegtuigen hebben
de Noordelijke wijk van Segorbe reeds
gebombardeerd op een wijze, als men
pog maar weinig heeft meegemaakt.
Landenklaseement
1. België 316.13.42; 2. Italië 318.558; 3.
Frankrijk A 317.50;
3192448;
319.38.15; 6.
Frankrijk C
322.54.32.
Verscbijnl: Maandag, Woensdag
en Vrydag. Prys by vooruitbeta
ling: voor Schoonhoven per 8
maanden 1.26 p. post IJK)
Met verzekering 15 cents meer
leen aan met verscheidene minuten» voor
sprong op zyn naaste concurrenten.
In dit zware Alpentraject bewees de
Italiaan, dat hij niet alleen een groot
klimmer is, maar oök een moedig daler.
£n duizelingwekkende vaart, alles riskee-
rend, gooie hi/ zich d°or de bochten, rem*
de scherp af, en had onrfciddellijk wéér een
pijlsnelle Vaart. Njemand kon hem by-
houden, alleen stormde hij op Briangon
af. En met vijf minuten voorsprong op
zyn landgenoot Vicini, passeerde hy het
eerst de finish. Vervaecke had een ach
terstand van ruim een kwartier,
Bartall had glalisryk de zege behaald.
Maaf in de 15de étappe, van ifiriangon
naar Aix les B^ins, leyerde de Belgische
ploeg weer een meèsteriyke prestatie. Aan
inMnwerking tusschen de
te danken, bat zy met
itfes zulke fraaie resultaten
Mint de etappe won, Ver-
t )llgemeën klassement van
O.piA.-TRIBUNE
GouAje
kwartje
ne opihet voetbalterrein van O.N.A.
de Wallvisstraat, geheel afgebrand.
Gedurende de rnorgenuren was
vrlend$chappeiyke| Wedstrijd
tusschan een elftal van de
alhlef |m een vanjde N.V. Piet van Reeu-
wyk tel Rotterdam.
Vernto^deiyk hjfeeft een der bezoekers
een ■briandende cjgaret achteloos wegge
worplenj en hééft peze vlam gevat in het
door het droge weer der laatste dagen,
zeer btfamjbare-
is gebduwd, tei
nootjes en de^g
de het vod^sél
héén gfypdndè
De brandweer
ding van bfant
plaatse en ta;
waarvoor de sldl
Montage-liggers geplaatst.
Alblasserdam. Zondagmorgen, zoodra
ue waterstand gunstig was, is men be
gonnen met het plaatsen der montage-
liggers, bruggen speciaal gemaakt om
de overspanningen te plaatsen voor de
scheepvaart.
Met twee bokken werden de stalen ge
vaarten op de plaats van beétemmlng
gelegd. Intusschen was de scheepvaart
geheel stopgezet.
Te ongeveer 12.30 n.m., toen een van
de liggers geplaatst was, werd geduren
de een uur de scheepvaart vjy gegeven,
waarna men om half één begon met de
tweede ligger aan de Oosteiyke kant, te
plaatsen, wat zonder eenigv tegenslag
reeds te 3 uur was gebeurd, «oodat hier
voor de scheepvaart slechts l1/» uur ge
stremd was.
Zoowel van de Zuideiyke kant van de
Noord als van deze zyde had het werk
veel belangstelling van het publiek. Met
montage der brug is hedenmorgen
Vcti aanvang gemaakt. Het werk wordt
uitgevoerd door de N.V. Bijker’s Aann.
te RjQtterd^ny 4
8 rf$aa’ waar°P de tribune
ejMjl schillen van olle-
rgélljke af val wellicht me-
1 >an het snel om zich
jilir hebben gevormd,
jerfwas spoedig onder lel-
adneester H. de Meer tér
tesme met ïtrr1-*-
sldngen gelegd waren
de slopt langs de Koninginneweg,
vuur aan.
De 60 M. latyge
ter als ëjen fakkel - J-
moeite,
De moeiiykheld
de beide slangei
raakten, zoödat
aan blusschen h»,
viel. EëM. nada'l
waren ingelegd, 1
nleuwde kracht j
Ruim een utlr |Un de brandweerlieden
bezig gefeest, rtaar van de tribune viel
niets te redden, ze is totaal uitgebrand.
Op ’t laatste odgenblik wist men te
voorkomen, dat [het vuur zich langs het
houten hek, dat het terrein omsluit,
voortzette.
Om kwart over één kon de brandweer
inrukken.
Omtrent de schade, kan nog
met algeheele zekerheid worden
steld. De vereenlging is slech^vJisn. dee-
le tegen brand verzekerd. Verleden jaar
is een fonds gevormd, teneinde het vol
gend jaar ter gelegenheid van 't vierde
lustrum, een nieuwe tribune te bou
wen. De geldmiddelen zyn echter nog
niet toereikend, om daartoe over te
gaan.
De laatste wedstrijd in de nederlaag-
serie, welke O.N.A. 2 nog tegen Bodegra
ven 1 moet spelen, kon gistermiddag ge
woon doorgaan. Het publiek moest zich
uiteraard thans met een staanplaats te
vreden stellen. De opbrengst van deze
wedstrijd kwam ten goede aan het trl-
bune-bouwfonds.
4. Frankrijk B
5. Luxemburg,—Zwitserland
Holland—Spanje 319.41.13; 7.
320.10.47; Dultschland
was het eerst op de plaats van het onge
val. Vervolgens is hy naar Chaan} (Nrd -
Brabant) gereden, waar twee familieleden
van beide families logeerden Na hen het
droeve nieuws verteld te hebben, heeft
hy hen naar Beaufort gebracht.
SrOORWEGONGEI.UK IN BELGIE.
Vijf dooden, tien gewonden.
Zondagochtend heeft zich by den in
gang van het station te Stnt Tmiden
(België) een ernstig spoorwegongeluk
voorgedaan. Door nog niet opgehelderde
oorzaak ontspoorde het derde rytuig van
een personentrein, kwam in botsing met
een seinpaal en werd geheel verpletterd.
Er zyn vyf dooUen en tien gewonden.
Het ongeluk heeft zich als vofët afge
speeld
De trein zou het station van SlntTrul-
den binnenrijden en daartoe het derde
spoor nemen. De locomotief, de tender
en de eerste twee ry tuigen waren de
wissel reeds gepasseerd, toen plotseling
het derde rytuig van de rails reed en te
gen een seinpaal botste, die omviel en
het rytuig verpletterde.
Daar het ongeluk op slechts 100 M. af
stand van het station gebeurde, kwam
spoedig hulp. Om halfelf had men vyf
dooden en een aantal gewonden uit de
wrakstukken bevryd. Een speciale kraan-
wagen met talrijk personeel is uit Brus
sel gekomen. De meeste slachtoffers zyn
afkomstig uit Velm by Bt. Trulden.
‘fnige teeltbepetking wellicht kunrfen wor
gden voorkomen; want wat wy hier ten
'opzichte van Dultschland hébben betoogd
geldt voor eiken afnemer, ftie nlete over
voldoende deviezen beschiï
nationale handel sou gehé
gen gaan volgen en het 11
door elke consument opgeitfacht, sou in
zijn nieuwen vorm tot geringi» afmetingen
worden teruggebracht.
iandsche landbouwproducten, guldens ter
beschikking kunnen stellen en het mar
kensaldo aanhouden om daarvoor Dult-
sche industrieele producten te koopen of
er Duiteche arbeid voor te laten verrich
ten. De boer krygt nu een groot deel
van het geld, terwyi het andere dfeel
eveneens in de zakken der Nederlanders
verdwUnt. Maar de tegenwaarde ligt of
op de mestvaalt of wordt als cadeau aan
Engeland gegeven. In het geval, dat»,de
regeering een markensaldo gaat houden,
zou een deel ervan gereserveerd moeten
worden voor een mogeiyk risico. Voor het
markensaldo kan mén van allés koopen
in Dultschland. De aard yan de aah te
koopen goederen kan de regeering doen
in overleg met het Nederlandse Sr"
ganiseerde bedryfsleven.
De regeering zal zeggen: het; is moge-
UJk, maar dan nemen wy het*risico op
ons dat nu op de consumenten wordt af
gewenteld I Deze redeneenhg is niet juist-
Beter elk jaar een deeli van het verlies
9P bepaalde wy»e ke delgen dax
hefele verlies vaji Jmeet,jaf aar
schouders i|an hot Volk te peggen
iby de an<|en h«$ zwaari^ te
want het méereddecl den' land|
jpucten wordt dopr de i^sa
n neerd! Het feit, dat wy nog
oud fen
rij eep weinig loonend '1|
leisel hebben. Indien
p den
ou hdt
'orden of ten minste heel r
a den put worden geduwd. Dl
deze werkverschaffing aan de arbeiders
zware eischen gesteld worden.
Niet belangstelling werden nog de diep
liggende nesten van de oeverzwaluwen
bekeken, die de dieren in de hooge har
de wand van het afgegraven terrein had
den ingebouwd. De botanici onder d<
toeristen gingen op de planten] acht,
waarin men hier ook nog wel schijnt te
kunnen slagén.
Nadat ook het gezelschap zich het in«
neriyke verfrischt had, werd weer inge
scheept. Op de terugweg werd nog even
yoorblj de Hem gevaren, waar gekeerd
werd. Omstreeks vier uur stonden de
excursisten weer op de vaste wal. He»
tochtje, dat tevens diende ter inspectie
van het vaartuig, waarvan de motor
pas was nagezien, is in alle opzichten
naar wensch verloopen. De boot hield
z)ch uitstekend.
Teneinde den boer te steunen is de re
geering oveifkegaan tot het bedenken van
een stelsel van landbouwcrisismaatregelen
Dit stelsel geleidelijk ontstaan uit de
verschillendèwnaatregelen. die kdrt na het
uitbreken vhh de crisis zyn genomen, te
weten de tai|vesteun in 1931, vry spoedig
gevolgd doorjde zuivelcrisissteun, de var-
kenswet etc. Men voelde de noodzaak van
al deze steunmaatregelen samen te v/oe-
gen, teneinde geen bepalingen te maken,
die in wezen tegen elkaar indruischten.
kleven natuuriyk
Lke persconferentie
egeeringscommisfia-
^ten behandeld ep
mei.
De boer wordt in zijn be|regingsvryi ei
geknot, de handel wordt
legd en verschillei
hebben zelfstandig dé^en van koophai d^i
c .ület te u(eot Sijiï «fgêlvü_2—
d^t alles? tymdat men bewduil
tijccr der landbouwproducten
‘perklpgen nwéy
it de overdkad
Jpryzen op een
lèn boer brengt
r moet worden
11 het geld niet
yj het stelsel ge-
den condiment,
iiï vermlnderingi
Urissen eh ver-
TWEE NEDERLANDERS IN FRANKRIJK
OMGEKOMEN.
Bij auto-ongetak.
Gisteren zijn bij een auto-ongeluk in
de buurt van Beaufort (Frankrijk) twee
Nederlanders om het leven gekomen. De
heer en mevrouw De Roos en de heer en
«nevrouw Lambinon, allen uit Den Haag,
waren per auto, na hu< vacantie te Nice
te hebben doorgebracht, op de terugweg
naar huis. De heer De Roos zat achter
het stuur, de heer Lambinon zat naast
hem. De beide dames zaten achterin.
Door het springen van een band reed de
auto tegen een heg, waarby de heeren
De Roos en Lambinon op slag gedood
werden. De beide dames bleven onge
deerd. De auto is totaal vernield.
De heer De Ridder, uit Bergen op Zoom
tpeiaUiS ibet zto Rage& jja^cercl^
IRIE KWART EEUW IN DE ECHT
VERBONDEN.
Het zeldzame jubileum te Delft,
Het echtpaar P. Mullér en E. Muller—
Heerens, te Delft, dat, zooals reeds aan-
gekondigd. Vrijdag zyn 75-jarige echt-
vereenlglng mocht herdenken, en waflr-
van de vrouw een bud^Schoonhovensche
is, heeft by zyn zeldéaam jubileum, de eer
genoten van de belangstelling van on|
vorstenhuis.
Het bruidspaar ontving het volgende te
legram:
„By de herdenking van uw 75-jarig hu-
weHjksfeest, bieden Wy u onze hartellj-
ke gelukwenschen ain. Juliana-Bern
hard."
Verder kwam een brief binnen van den
burgemeester van Delft, Mr. G. van Ba
ren, die daarin in opdracht van de Ko
ning Haar gelukwenschen overbracht met
de heugeiyke gebeurtenis. Het verheugde
H.M, dat deze echtelieden zoo langen tijd
voor elkaar gespaard waren en zy wensch-
te hen een nog zeer gelukkige levens
avond toe.
Aan de stroom van gelukwenschen ea
attenties kwam haast geen einde. De lo-
co-burgemeester en de gemeente-secreta-
ris brachten den heer en mevrouw Mulles
een bezoek en boden namens het ge
meentebestuur een Delftach blauw bord
aan, met het opschrift: Pieter Muller en
Elizabeth Heerens 1863—1938".
Tydens de receptie bracht een groep
meisjes van de buurtvereeniging Oost-
einde het echtpaar een bloemenhulde en
zong toepasselijke liederen en 's avondi
werd een serenade gebracht door het mu
ziekgezelschap ..Soil Deo Gloria”.
BR AND WEEROEFENING t
De reeds aangekondigde brandweer-
oefening is Zaterdagmiddag gehouden.
De brandweerlieden hadden dus ruim
schoots de tyd zich van tevoren te klee-
den en zich naar de garage in de Korte
Weistraat te begeven. Daar werd de mo
tor van de nieuwe baby-spuit aangesla
gen en evenals de verschillende slangen
wagens naar bulten gebracht. Het viel one
daarby op, hoe smal de uitgang voor de
brandspuit is. Het transport van „Kari-
rnata” door de Rotterdamsche bruggen
was hierbij kinderspel, want als we ons
goed herinneren, had men daarby 30 c.M,
speling aan weerszydpn, terwyi de brand
spuit met slechts enkele centimeters tus-
schenrulmte doowfti de deurposten ging
Zoo zelfs, dat de drijver van de voedlngs-
slang een oponthoud veroorzaakte. Nadat
de brandweer naar het Veer was getrok
ken en de brandspuit aan de waterkant
was geplaatst, kreeg men haast. Er werd
nu tyd opgenomen, wat nogal een heen
en weer rennen veroorzaakte, met een
gunstige uitzondering van een der brand
meesters. die rustig zyn aanwyzingen gaf.
Het duurde vier minuten voordat men
met één straal water kon geven en zes
minuten eer de tweede en derde volgden.
Indien deze oefening uitsluitend
schouwd Werd als een beproeving van
het materiaal, had men zich niet zoo be
hoeven te haasten.
wy verstaan echter onder een brand-
weeroefenlng (dus geen materlaalbeproe-
ving) een gefingeerde brand.
Men maakt dan zonder voorafgaande
aankondiging gebruik van het alarmsy
steem en laat vanaf dat oogenbllk met de
meeste spoed werken. Dan kan men zien
hoe lang het duurt voordat water gegeven
wordt. Indien men in deze wyze van
„oefenen” blijft volharden, zal het bij een
werkeiyke brand kunnen( gebeuren, dat,
de volmaakte Mnjpnwe^klng tusschen de
Belgen was heti U
hun topprestaf1
bereikten, dat
vaecke In het
dé derde naar Öe twee plaats steeg én
Vipsers van dè kesde naar de vierde. De
Belgische ploek hernam <fe leiding In het
limdénklassemlfent.
Ainmoge dolor dat) wies Ratall’s per-
'aoohMJke zege niet dltédt in geéaar zyn
g^nkcht, In 'het lawnklassément was
overwinning nt vrijwel zeker.
m drie Nederlanders, Middelkamp. Van
■ndel !'en Hellemons vasten Aix les
Ss te bereiken, doch daarinede was te
il in deze 'derde Alpenrit aJles gezegd.
W 5 'Het algemeen klasseTnent
na 4e vijfttónde etappe luidt:
1 iBartali 1104 48.58: 2. Vervlaecke 10ê.8.0;
3. Cosson l (Frankrijk A) 105.17.54; |4.
Vissers 105.24.20; 5. M. Clen^ens (Luxem-
*-,AC’|«7; 8. Vicini (Itrt,s' *««’-'»«•
iflBelgië) 105.41.:
'A) 105.45.36; 9
10. Glanello (1
RAADSLEDEN NAAR DE BOL.
i Vrijdagmiddag kwam voor het eerst
na een week met bewolkte luchten de
zon goed door en die gelegenheid heeft
het gemeentebestuur benut om ’s mld-
dags met de motorboot van het veerbe-
dryf een tochtje naar de werkverschaf
fing op de Bol te maken. Vier raads
leden hadden aan de uitnoodiglng ge
volg gegeven, nameiyk de heeren Dee-
renberg. Peerbolte, v. d. Hek en Adriaens
Burgemeester Nieuwenhulzen en zijn
echtgenoote waren ook van de partij,
alsmede de gemeente-archltect, de
D. Visser en de uitvoerder van de werk
verschaffing. de heer P. de Leeuw
1 Bouter uit Ammerstol. Omstreeks
twee werd het anker geljcht. Het
lende zomerweer zorgde er voor, dat het
1 humeur der excursisten op hoog peil
bleef, en dat van het landschap aan
weerskanten van de rivier volop geno-
ten kon worden. Na een half uur varens
in geanimeerde kout doorgebracht, be-
reikte men de Bol. De tewerkgestelden,
achttien in getal, boften by dit bezoek.
want zU werden onthaald op een ver-
frisschende dronk en sigaren, hetgeen
J een gewaardeerd Intermezzo was by hun
j warm en zwaar werk. Het gezelschap
bezichtigde voorts de afgravingswerk-
zaamheden, die al in een ver gevorderd
stadium verkeeren. Men rekent in Oc
tober voldoende zand te hebben voor de
begraafplaats. Per week wordt 750 kub.
meter zand met zes scheepjes van de Bol
naar de begraafplaats vervoerd. Het ter
rein wordt, zooals men weet van 1% tot
2 meter afgegraven, op een gedeelte
heeft men dit niveau reeds bereikt. Men
Sfiedfi yaa dat WÜ éveual* tymige wejtea gelede la Wi
;4'
I